Onderwerp: Een parade!
Hey!
Ik geniet ontzettend van mijn nieuwe hobby! Ik heb dan ook niet stil gezeten de afgelopen tijd. Ik grijp alle gelegenheden aan om een taart te maken haha
Van dit forum haal ik erg veel inspiratie. Zie je dus iets tussen mijn taarten wat je bekend voor komt, super bedankt
Hier komen ze dan:
Vrienden van ons kregen hun tweede kindje:
Mijn beste vriendin was jarig en houdt van alles wat kithcy en over de top is:
Een opdracht, de dochter van een kennis werd 2. Mijn eerste Bumba, helemaal leuk!
Een opdracht voor een Thomas de trein. Wat heb ik me verkeken in die 3d Thomas zeg! Ik moet zeggen dat ik daardoor wat in tijdnood kwam en de rest van de taart wat snel heb moeten afmaken. Ik baaaaal ervan! Gelukkig vond het kereltje zelf de taart helemaal het einde!:
Een cars taart voor het zoontje van vrienden. Mijn eerste keer 'schilderen', ik ben nog niet tevreden. De jarige job zag de taart en riep caaaars! Hij pakte het autootje en stopte hem zo in zijn mond. Daar ging mijn werk hihi:
Vrienden van mijn broertje kregen een kindje. Ah! Dat is een taart waard, dus ook deze kan ik van mijn 'taarten die ik nog graag eens wil maken' lijstje schrappen
:
Mijn eerste prinses. Een beetje scheef
Maar ik heb er weer veel van geleerd:
Daar is ie weer, die kleine clown!:
Voor de verjaardag van vriendlief. Dat boetseren blijf ik lastig vinden, maar zie hier mijn eerste 'poppetje': (sorry dit hoort bij de stapeltaarten)
Bedankt voor het kijken en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden