Onderwerp: [feedback] taartwaardig?

Vandaag voor het eerst met mijn uitstekerset van de orchidee aan de slag geweest. Bij het bestellen van de set ook gelijk witte flower paste gekocht. Helaas bleek die niet zo wit te zijn als echt wit en moest ik dus eerst aan de slag met wit kleurpoeder. Hiermee kreeg ik het wel veel witter, maar echt wit nog steeds niet. Heb flower paste van het merk a piece of cake (bij ellen vandaan) en witte kleurstof van sugarflair.
Welke flowerpaste gebruiken jullie? En is die van zichzelf al wit of kleuren jullie het ook met iets?

Uiteindelijk mijn orchidee zelf nog maar wit geschilderd. Dit had echter als gevolg dat mijn dust weer niet zo goed bleef plakken.

Dat dan over de kleuren.... Wat vinden jullie verder van mijn orchidee? Op of aanmerkingen altijd welkom!

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DZQ4RRG3.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RZDRUU7W.jpg

Bedankt!
Groetjes Paula

Re: [feedback] taartwaardig?

Ik gebruik de gumpaste van Satinice. Hier ben ik erg tevreden over.
Ik vind je orchidee best leuk geworden hoor!

(Moet het hart alleen niet een tikkeltje hoger?  :o Ik kan het fout hebben hoor.)

3

Ik vind ze super.
Ik heb alleen 1 tip. Gebruik in de witte bladeren witte floral wires, de donkere zie je erdoor heen.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

Ok, dan ga ik die van satinice is een keertje proberen. vond deze verder erg fijn werken, maar wit moet wel wit zijn.
ik weet niet of het hart hoger moet. Aan de hand van de orchidee die hier thuis staat zou ik zeggen van niet.

De witte floral wires was ik van plan. Maar ja paasweekend spontaan een orchidee maken dan kun je natuurlijk niet even snel naar de winkel rennen. Maar voor de volgende keer.... bedankt voor de tip

5

mag ik vragen welke uitsteker je gebruikt hebt?? Mooie orchidee hoor!

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

Hoi Kelly,
Heb de uitstekers van deze how to gebruikt. (niet alleen de uitstekers maar ook de hele werkbeschrijving;))