Re: it's a Boy....it's a Girl....
Ok bedankt voor jullie antwoord! Ben benieuwd of het gaat lukken, ben nog niet zo heel lang bezig met taarten maken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » it's a Boy....it's a Girl....
Ok bedankt voor jullie antwoord! Ben benieuwd of het gaat lukken, ben nog niet zo heel lang bezig met taarten maken.
ohh en ja hoor, zelfs na 1002 x versturen ...
Ik vroeg me al af waar de aanvragen nu weer vandaan kwamen 
ohh en ja hoor, zelfs na 1002 x versturen ...
![]()
![]()
Ik vroeg me al af waar de aanvragen nu weer vandaan kwamen
Hahahaha, ik blijf ook trouw de tekening die ik van jou heb gekregen doorsturen. Al zit ik pas op 87 x 
Nou ik heb net een poging gemaakt om een sneaker te maken maar die ligt inmiddels in de prullenbak. Ik snapte het niet, het lukte niet en werd en chagerijnig van. Jammer hoor..zijn hier ook workshop voor dat jullie weten?
Nou ik heb net een poging gemaakt om een sneaker te maken maar die ligt inmiddels in de prullenbak. Ik snapte het niet, het lukte niet en werd en chagerijnig van. Jammer hoor..zijn hier ook workshop voor dat jullie weten?
Heb ik jou ook de beschrijving gestuurd of alleen de template?
Voor zover ik weet is hier geen workshop van maar zou het gewoon moeten lukken. Het is natuurlijk wel een beetje prutsen, rommelen en proberen. Goed wat tylose door je fondant en niet te dun uitrollen.
Misschien een andere keer nog eens proberen.....
shallY schreef:Nou ik heb net een poging gemaakt om een sneaker te maken maar die ligt inmiddels in de prullenbak. Ik snapte het niet, het lukte niet en werd en chagerijnig van. Jammer hoor..zijn hier ook workshop voor dat jullie weten?
Heb ik jou ook de beschrijving gestuurd of alleen de template?
Voor zover ik weet is hier geen workshop van maar zou het gewoon moeten lukken. Het is natuurlijk wel een beetje prutsen, rommelen en proberen. Goed wat tylose door je fondant en niet te dun uitrollen.
Misschien een andere keer nog eens proberen.....
Nee je hebt me niks gestuurd maar als je dat wil doen, graag!
Eigenlijk wel een goed idee zeg!.. Hier een workshop in geven..
Ik zie mogelijkheden
Eigenlijk wel een goed idee zeg!.. Hier een workshop in geven..
Ik zie mogelijkheden
![]()
![]()
Hahahaha........IK zeg: Doen!
WOW geweldig gedaan, erg lief de sneakers
Leuke dummy-taarten zeg... ik zou ook graag de pdf met tekening en omschrijving ontvangen... mag dat nog???? 
Leuke dummy-taarten zeg... ik zou ook graag de pdf met tekening en omschrijving ontvangen... mag dat nog????
Geen probleem, als je mij een mailtje stuurt kan ik de templates naar je sturen.
Echt héééééééél mooi en superstrak

Sandra, ik heb de tekening van een werkbeschrijving van hier, die zijn neem ik aan het zelfde als die jij hebt?
Want heb wel van jou de werkbeschrijving gehad.
schattig!
Sandra, ik heb de tekening van een werkbeschrijving van hier, die zijn neem ik aan het zelfde als die jij hebt?
Want heb wel van jou de werkbeschrijving gehad.
Wat ik destijds van Bommetje heb gekregen, is wat ik heb doorgestuurd. Ik neem ook aan dat het dan het zelfde is.
misschien dat iemand kan zeggen welke de 'juiste' is, maar hier een paar links naar uitknipvoorbeelden (ik denk zelf de laatste):
http://cakecentral.com/gallery/73298/my … oe-pattern
http://media.cakecentral.com/modules/co … bootie.jpg
http://byrdiegirl.files.wordpress.com/2 … te_156.jpg
Ik heb met de laatste link van hiervoorgaand forumlid een link op cakecentral gevonden, waar ook de beschrijving bijstaat hoe je het schoentje in elkaar zet....
Wat geweldig die schoentjes! Ik ben gelijk op zoek gegaan naar de werkbeschrijving. Iedereen bedankt.
misschien dat iemand kan zeggen welke de 'juiste' is, maar hier een paar links naar uitknipvoorbeelden (ik denk zelf de laatste):
Ja hoor klopt helemaal, het is de laatste die heb ik ook voor deze schoentjes gebruikt.
zou je hem naar mij kunnen mailen, vind hem echt helemaal geweldig en binnenkort een babytaart voor mijn zusje maken, zou deze geweldig op staan 
zou je hem naar mij kunnen mailen, vind hem echt helemaal geweldig en binnenkort een babytaart voor mijn zusje maken, zou deze geweldig op staan
Maar we zetten nu toch juist de link in het vorige bericht....als je daar op klikt heb je 'm!
Makkelijker kunnen we het niet maken....ik voel me net de belastingsdienst 
iets makkelijker wel... gewoon bovenaan in het bericht bijzetten
. Niet iedereen leest de reacties van anderen 
gaaf
Super leuke taartjes!
Leuke taartjes en toevallig zag de naam Gillian zo heet mijn zoontje 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » it's a Boy....it's a Girl....