Onderwerp: twee koi karpers......
Of ik twee koi karpers wilde maken.....maar natuurlijk.....ik vond ze wel errug leuk om te maken.....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » twee koi karpers......
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Of ik twee koi karpers wilde maken.....maar natuurlijk.....ik vond ze wel errug leuk om te maken.....
Wow, leuk zeg!
Die zijn leuk en wat een werk met al die schubjes.
Hoe heb je de cake/biscuit in die vorm gekregen?
wat een leukerd..ik heb hem even opgeslagen hoor.
oooooooh deze zijn leuk, mijn man is ook helemaal koi gek!
hebbie un how to voor mij, als ik het na mag maken?
Ik heb helaas tijdens het maken niet een stap voor stap fotoreportage gemaakt behalve eentje dan.
Ik heb een dolfijnbakvorm gebruikt en de uitstekende delen weggesneden. Zoals de staartvin, de rugvin en een deel van de snoet van de dolfijn. Die delen heb ik vervolgens gebruikt om de rug op te hogen en de snoet van de vis iets te verbreden...........ook met nog wat kapsel wat ik nog had her en der een beetje de vorm geprobeerd te maken. Daarna de boel met botercreme afsmeren en eventueel her en der nog bijsnijden maar dat was bijna niet nodig. En zoals je ziet heb ik de schubben van rondjes gemaakt en bij de staart begonnen en dakpansgewijs neergelegd. 't was echt net of ik met lego aan het bouwen was ...........
Ik heb helaas tijdens het maken niet een stap voor stap fotoreportage gemaakt behalve eentje dan.
Ik heb een dolfijnbakvorm gebruikt en de uitstekende delen weggesneden. Zoals de staartvin, de rugvin en een deel van de snoet van de dolfijn. Die delen heb ik vervolgens gebruikt om de rug op te hogen en de snoet van de vis iets te verbreden...........ook met nog wat kapsel wat ik nog had her en der een beetje de vorm geprobeerd te maken. Daarna de boel met botercreme afsmeren en eventueel her en der nog bijsnijden maar dat was bijna niet nodig. En zoals je ziet heb ik de schubben van rondjes gemaakt en bij de staart begonnen en dakpansgewijs neergelegd. 't was echt net of ik met lego aan het bouwen was ...........
heel erg leuk gedaan! en dan heb je die schubben zeker vast geplakt? heb je het ook nog gevuld of niet?
Ik heb in de rug- en staartvin sateprikkertjes gedaan en die er simpelweg ingestoken.
Jawel, ze zijn gewoon in twee lagen gevuld. Eentje met aardbeivulling en banketbakkersroom en de ander met bokkepootjesslagroom en aardbeivulling
Mooi geworden zeg! Super
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » twee koi karpers......