1 Laatst bewerkt door nicole th (07-04-2012 09:47)

Onderwerp: Om bij te wenen .......

Alles sloeg tegen zelf als ik iets in de prullenmand wilde gooien viel het erlangs  :s
Het was echt mijn dagje niet , maar ik wilde deze taart (smal en hoog) van biscuit maken en dan nog met véél vulling , maar deze begon te schuiven (ik had hem thans gestut) :mad: en ik heb hem met beide handen moeten bijéén houden en heb heb er dan nog eens lange stokken door gedaan...(dit is mij nog niet gebeurd )en heb hem dan vrij dik afgesmeerd met witte chocolade creme....als ik zo nog eens één moet maken wordt het wel van cake dat staat als een huis.
Mijn biscuit zijn zo luchtig dat je dit soort er taarten beter niet van kan maken , ook de vulling was zacht bbr , slagroom en aardbeien  :9
Ik hoop dat mijn kleinzoon alsnog tevreden zal zijn ...
Genoeg gezeverd...hier is die dan

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OJ8EEIG7.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MNZ3IMNN.jpg  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

2

Re: Om bij te wenen .......

Ziet er ondanks alles helemaal  :thumb: uit!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

3

Nou ik vind hem ondanks je strijd ermee toch ontzettend gaaf geworden!!

4

Die muur met de naam in grafittie: mooi en origineel!  :thumb:

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

5

toch weer knap hoor je muur met grafferty en die vulling is ook niet mis jammy Nicole ik denk dat tie heel blij er mee is  ;)
groetjes Carla

Wat een leuke taart, idd erg orgineel....

Ik vind hem ook erg leuk!

8

Dank je wel dames dat jullie hem mooi vinden , ook hier thuis vinden ze hem super .... , het zal wel aan mij liggen zie het even niet zitten en voel me echt  :s  , weet echt niet wat er me overkomt  :nooo

Nou niks om je druk om te maken hoor. Hij is super! Je ziet zelf dingen die andere niet zien :)

10

Hij is echt super leuk. Snap wel dat het lastig werken was met een heerlijk luchtig biscuit  :D

Er is echt helemaal niets mis met je taart, ik vind hem geweldig, heb je die bakstenen allemaal met de hand geschilderd??
Het poppetje is ook weer super!!

Kortom weer een GEWELDIGE taart :thumb:  :thumb:

12

Dank je wel dames  ;)

13

Madame Gâteau schreef:

Er is echt helemaal niets mis met je taart, ik vind hem geweldig, heb je die bakstenen allemaal met de hand geschilderd??

Ja Femke alles is met de hand geschilderd , maar na zoveel strijd met de taart was de zin wel op en werd er maar snel en met tegenzin gedaan ik heb spatten op de muur gedaan en zelfs die wilde niet lukken , overal waren spatten en hier en dan een enkele op da taart  :s
Mijn kleinzoon was in de wolken en heeft vele foto's van zijn taart genomen....ook de genodigden vonden hem de MAX

14

Nou ik vind hem super leuk en wat een werk zeg al die steentjes verfen :Y

15

Hij is supergaaf hoor. En kleinzoon, je bent toch pas 35?

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

16

Wauw wat mooi zeg :thumb:

nicole th schreef:
Madame Gâteau schreef:

Ja Femke alles is met de hand geschilderd , maar na zoveel strijd met de taart was de zin wel op en werd er maar snel en met tegenzin gedaan ik heb spatten op de muur gedaan en zelfs die wilde niet lukken , overal waren spatten en hier en dan een enkele op da taart  :s
Mijn kleinzoon was in de wolken en heeft vele foto's van zijn taart genomen....ook de genodigden vonden hem de MAX

:lol:  :lol:  :lol: Je zit het nog steeds niet zitten hè, hij is echt hartstikke gaaf hoor die taart :Y , echt helemaal niets mis mee, ik denk dat je het zlef niet meer ziet omdat je er te lang bovenop hebt gezeten.
T'is ook nog eens iets heel anders dan wat je normaal maakt, maar ook hier ben je dus goed in...ik neem aan dat je het hier over had in je vorige topîc.
Dus niet meer twijfelen hoor, taart is echt  :thumb:  :thumb:

18

Dank je wel dames , dat is lief van jullie  ;)

19

Madame Gâteau schreef:
nicole th schreef:
Madame Gâteau schreef:

:lol:  :lol:  :lol: Je zit het nog steeds niet zitten hè, hij is echt hartstikke gaaf hoor die taart :Y , echt helemaal niets mis mee, ik denk dat je het zlef niet meer ziet omdat je er te lang bovenop hebt gezeten.
T'is ook nog eens iets heel anders dan wat je normaal maakt, maar ook hier ben je dus goed in...ik neem aan dat je het hier over had in je vorige topîc.

Dank je wel Femke , ik denk dat ik teveel va mezelf verlang ( dat zegt mijn man toch) en het me daarom onnidig moeilijk maak :s

20

Annemarie29 schreef:

Hij is supergaaf hoor. En kleinzoon, je bent toch pas 35?

Dat is lief van je maar ik wordt volgend jaar toch al sarah hoor!!! :/  ;)

nicole th schreef:
Madame Gâteau schreef:
nicole th schreef:

Dank je wel Femke , ik denk dat ik teveel va mezelf verlang ( dat zegt mijn man toch) en het me daarom onnidig moeilijk maak :s

Dat ken ik  :s heb ik ook weleens last van ;)

ach nicole, omdat jouw taarten altijd zo vreselijk mooi zijn leg je de lat steeds hoger voor jezelf... moet je niet doen!
geniet van het taarten, je bent een talent, dat zal iedereen hier beamen.
en deze taart is daar weer eens het levende bewijs van.

geniet van de paasdagen, dikke knuf van mij!

Ik zing mijn eigen wijsje!

23

Ik vind hem super leuk geworden, en als je het hele verhaal er niet bij had gezet, zou geen mens bedenken dat het zo tegen zat, want dat ik echt niet te zien. Hij is echt super hoor  :thumb:

24

geweldige taart joh!!! :thumb:
Echt helemaal super,lekker stoer.

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

25

Toch bedankt dames voor de opbouwende woorden!!! ;)