Re: Zeehondjes, Donald Duck en Platvoet en Fladder....
Wat zijn ze weer geweldig!!! En Donald werkt heerlijk op m'n lachspieren 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zeehondjes, Donald Duck en Platvoet en Fladder....
Wat zijn ze weer geweldig!!! En Donald werkt heerlijk op m'n lachspieren 
gaaaaaffffff

superrrrrrrrrrrrr 
Ik snap dat je taarten maken heel leuk vind en dat je er best druk mee bent..... maar het wordt echt hoog tijd om te beginnen aan dat boehoek!!!!!!
Wat een SUPERtaarten toch weer!! Gewoon een genot om naar te kijken!!

Heel gaaf weer Leonie! Ik hou van Veerle, super gedaan!!
Weer helemaal fantastisch!!!!!
Je bent en blijft een TOPPER !!!!
Ze zijn weer leuuuuk vooral die met de zeehondjes is helemaal top! 
SUPERleuk weer!!!! De zeehondentaart is geweldig 
wow die Donald Duck, helemaal geweldig !(de rest natuurlijk ook)
Heerlijk, wat een leuke taarten weer!
Wat ongelofelijk leuk zijn ze weer, en zo super leuk gedetailleerd ook
Prachtig om naar te kijken 
Jaaa!!! Eindelijk tijd om even te reageren... Ik had ze al wel gezien, maar steeds een beetje flitsbezoekjes hier aan het forum.
Ze zijn allemaal weer geweldig!!!
Vooral met de zeehondjes, dat is écht een Leonietje. Wat weer meesterlijk gedaan met die kleding, het hoedje, de vlechtjes en alles eigenlijk!
Ik ben steeds al aan het nadenken watvoor taart je voor mijn dochter kan maken, maar ik vind het moeiiiiillijk...
WOW geweldig gemaakt 
wat zijn ze leuheuk!!
Echt super! 
Dankjewel iedereen voor weer alle leuke reacties.
En dat boek...echt...ik ben druk met mezelf aan het brainstormen
Ben nu echt een beetje druk, maar ik ben meer aan het nee-zeggen voor taartopdrachten (ik blijf het lastig vinden
) Dus...in de zomermaanden wil ik er echt mee aan de slag gaan

Jaaa!!! Eindelijk tijd om even te reageren... Ik had ze al wel gezien, maar steeds een beetje flitsbezoekjes hier aan het forum.
Ze zijn allemaal weer geweldig!!!
Vooral met de zeehondjes, dat is écht een Leonietje. Wat weer meesterlijk gedaan met die kleding, het hoedje, de vlechtjes en alles eigenlijk!
Ik ben steeds al aan het nadenken watvoor taart je voor mijn dochter kan maken, maar ik vind het moeiiiiillijk...
Nou Priscilla...je hebt nog eventjes de tijd hoor om een thema te bedenken (zolang het maar geen MM of K3 is, vind ik alles goed
)
ontzettend supergaaf!!
alledrie
supercrea origineel 
wat een gave taarten!!!!!!!
Echt zo knap! Wou dat ik zo goed was!
Wow echte plaatjes, je taarten 
Dankjewel iedereen voor weer alle leuke reacties.
En dat boek...echt...ik ben druk met mezelf aan het brainstormen
![]()
![]()
Ben nu echt een beetje druk, maar ik ben meer aan het nee-zeggen voor taartopdrachten (ik blijf het lastig vinden
![]()
) Dus...in de zomermaanden wil ik er echt mee aan de slag gaan
![]()
Oh wat ontzettend GAAAAAF!!!!!

zolang het maar geen MM of K3 is, vind ik alles goed![]()
![]()
Don't worry.... 
Wow......sprakeloos.....fantastisch in elk geval! En Geweldig mooi, heel erg leuk en ontzettend knap gemaakt allemaal
Super om naar te kijken, een genot voor het oog enz. enz. Misschien toch niet helemaal sprakeloos maar wel te weinig woorden om te vertellen wat ik van jou taarten vind 
Stuk voor stuk ontzettend mooi! Echt knap! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zeehondjes, Donald Duck en Platvoet en Fladder....