Onderwerp: Bruidstaart voor mijn beste vriendin.....
Voor hun 12,5 jarige huwelijk vroeg ze me een taartje te maken... maar natuurlijk doe ik dat even voor je.... Ben benieuwd wat ze er van vind.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor mijn beste vriendin.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor hun 12,5 jarige huwelijk vroeg ze me een taartje te maken... maar natuurlijk doe ik dat even voor je.... Ben benieuwd wat ze er van vind.

echte kunstwerk

Wow die is mooi! Daar zal ze wel heel blij mee zijn.
Mooi zeg met die notenbalk en dan toch op zijn sjiek!
wat zij er van vind weet ik niet ,maar ik vind hem prachtig
Wauw, wat een supermooie taart. Alles is mooi, maar ik ben weg van je bloemen. Met name die doorzichtige met die kleine pareltjes.
Hij is prachtig!
mooi,en ben benieuwd hoe je die doorzichtige bloem hebt gemaakt,van gelatine?
Wow, wat zal je vriendin blij zijn met een vriendin zoals jij.
Super mooi.
Wauw, prachtig!!!!
Mocht ze hem nou niet mooi vinden, mag je hem gerust langs brengen, gooi ik hem in de vriezer voor onze bruiloft in de zomer! 
Heel mooi! 
Wauw mooi zeg! Is 't allemaal eetbaar?
Prachtig!
En wat een mooie topper zeg 
Ik zou er heullll blij mee zijn.
Mooi hoor
mooi,en ben benieuwd hoe je die doorzichtige bloem hebt gemaakt,van gelatine?
Ja klopt, wat gelatine mengen met water... langzaam warm laten worden en eventueel een kleurtje toevoegen... is echt weer iets anders en staat heel leuk.
Wauw, prachtig!!!!
![]()
![]()
Mocht ze hem nou niet mooi vinden, mag je hem gerust langs brengen, gooi ik hem in de vriezer voor onze bruiloft in de zomer!
Hij is helaas (voor jou dan
) helemaal opgegaan en ze vonden hem heel mooi! Gelukkig maar! 
Prachtig.....
Ik zie steeds die mooie vorm die rondom in het zilver. Welke is dat als ik vragen mag????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor mijn beste vriendin.....