1 Laatst bewerkt door djehr (07-04-2012 08:24)

Onderwerp: Apps voor iPod Touch taart

let op!!..oud topic!

Zoonlief wordt 13..en wil graag een zelfgemaakte taart van mama.
Maar hij moet wel stoer zijn (dus geen bloemetjes!!).

Na lang zoeken hebben we bsloten dat het dan een iPod touch taart moet worden.

Vandaag de Apps gemaakt. Zag er vreselijk tegenop want puzzelen is niet echt mijn ding. Maar het is achteraf best meegevallen en ik ben eigenlijk wel tevreden over het resultaat.
De taart ga ik vrijdag maken en natuurlijk posten...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OJCHXIEN.jpg

Bedankt voor het kijken...en tips  & trucs zijn altijd welkom!

2

Re: Apps voor iPod Touch taart

Ze zijn idd erg goed gelukt..

Groetjes Serife..

3

Het begin is gemaakt en ik kan niet wachten op de rest :Y  :Y

4

Wat een gepriegel, he? Ik heb laatste een iPhonetaart voor mijn man gemaakt (zie taartenparade), dus ik weet wat het is. Ze zien er mooi uit, hoor en veel plezier met je zoon's verjaardag!

5

fruitcake schreef:

Wat een gepriegel, he? Ik heb laatste een iPhonetaart voor mijn man gemaakt (zie taartenparade), dus ik weet wat het is. Ze zien er mooi uit, hoor en veel plezier met je zoon's verjaardag!

Ondanks dat ik niet van puzzelen hou vond ik dit gepriegel eigenlijk best leuk. Ik was ook erg benieuwd naar jouw taart, maar zag dat je topic beschadigd is. Geen taart meer te zien dus. Heb je hem nog ergens anders staan?

6

Oooh dat word een super taart, geweldig die apps!

7

djehr schreef:
fruitcake schreef:

Ondanks dat ik niet van puzzelen hou vond ik dit gepriegel eigenlijk best leuk. Ik was ook erg benieuwd naar jouw taart, maar zag dat je topic beschadigd is. Geen taart meer te zien dus. Heb je hem nog ergens anders staan?

Ja , hij staat op mijn website www.overtaarten.nl Even naar beneden scrollen of categorie verjaardagen aanklikken.

8

jij kan puzzelen zeg! Wat een gepriegel haha! Mooi

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

9

Wauw...deze zijn super gepuzzeld door je. Ik ben benieuwd naar de taart. De apps zijn in iedergeval al super mooi gemaakt! :thumb:

Groetjes Megny...^_^

10

De taart is af  :D  en best leuk geworden :Y  (al zeg ik het zelf  ;) )

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2125769754

11

Hoe maak je dit met puzzelen??
IK denk dat bij mij dan alles aan elkaar plakt dat idee heb ik
en welke grootte hou je aan?
Geweldig mooi

12

Deze taart is alweer van even geleden  :) . Ik heb eerst de vierkantjes uitgestoken en daarna alles uit de losse hand nagemaakt. Als je goed kijkt zie je dat ik heel veel met de sugargun heb gemaakt. Ik heb dan ook gekozen voor eenvoudige apps. De grootte van de Apps hangt af van de grootte van je taart. Ik heb voor deze taart 2 biscuits van 20x20 gebruikt. Ik denk dat de vierkantjes van de Apps 4x4 zijn.  :think: