Onderwerp: een gebreid koninginnedag taartje (of toch fondant?)
Ik heb ook even zitten "spelen" met Silli Creations.....en een mal gemaakt van een breipatroon.....en dit is het resultaat geworden.....alvast in stemmig oranje

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een gebreid koninginnedag taartje (of toch fondant?)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb ook even zitten "spelen" met Silli Creations.....en een mal gemaakt van een breipatroon.....en dit is het resultaat geworden.....alvast in stemmig oranje

geweldig, wist niet dat je dat ook kon doen met dat silly spul dacht alleen harde dingen
Wow wat leuk! Mag ik vragen waarmee je het breipatroon hebt gemaakt (vast en zeker niet met wol)?
leuk 
wow... mijn ogen rollen uit mn kop!!
ik vind dit zooooo mega gaaf!!!
als ik t nou heel lief vraag...
*puppy-ogen aan*
how to...??
Wat gaaf!
echt heel leuk!
Geweldig, hardstikke mooie taart, graag een how to, en waar je de mold kan aanschaffen???
Please, zou je zeer dankbaar zijn
groetjes, Peet
Super tof, zal een vriendin een vragen of ze eens een stukje kan breien voor me! 
Ja nu zie ik het haha! Dit is een breipatroon!
Wat leuk ook zeg! Leuke kleur ook!
Goed gemaakt hoor!
En fijn dat ik nu breien van haken kan onderscheiden.... 
Waaauw, wat een gaaf effect!!! Ben ook wel heel erg benieuwd hoe je dat nou doet met een gebreid patroon en die silly.. heb het al heel lang in huis maar durf me er nog niet aan te wagen, zo bang dat ik het verpest
...
Super leuk idee!!
super leuk gedaan! Ga hem ook maar bestellen
@Peet,
als ik het goed heb is ie van Brenda Bakker en bestelbaar bij de taartencentrum 
Wow, wat mooi! geweldig! ik wil ook zo'n mold!!!

Dank jullie wel allemaal....dit is niet de mold van kwebbeltje .....dat is een haakpatroon, deze is gebreid. Ik heb zelf een mold gemaakt van silli....van een breipatroon (niet pluizig
....en die vervolgens gebruikt voor de taart met fondant.....
Geweldig!!
Ik had hem inderdaad al voorbij zien komen bij Kwebbeltje, leuk om zo zelf je mallen te kunnen maken. Mooi resultaat!
PRachtig!!
deze is ook hartstikke leuk, leuk patroontje net iets anders als die gehaakte van Brenda, ik heb hem uiteindelijk maar besteld.En gisteren binnengekregen, nu nog freubelen. 
Geeft echt een leuk resultaat.....maar een soort kuntstofachtig breiwerkje is moeilijker te vinden 
Wow super gaaf dit taartje
Dan kan ik dus aan de slag, heb net de silly zelf maak mold gekocht dus nu dus stukkie breien, hoop dat ik het nog kan 
Heel erg leuk, die van Kwebbeltje vond ik ook al zo mooi....
Mijn moeder wil vast wel iets haken of breien, kan ik ook aan de silli...
owwwwww, deze is ook waanzinnig gaaf!!!!! leuk joh!
Errug mooi
. . . en errug leuk 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een gebreid koninginnedag taartje (of toch fondant?)