Onderwerp: Stapeltaart voor 20 personen
Deze taart heb ik afgelopen week gemaakt. Wat vinden jullie ervan?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapeltaart voor 20 personen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze taart heb ik afgelopen week gemaakt. Wat vinden jullie ervan?
Mooi!! 
super mooi en strak petje af hoor
Vind de stijl mooi, had alleen andere maten genomen.
Vind de stijl mooi, had alleen andere maten genomen.
Dat ben ik met je eens! Ik had de juiste maten niet op voorraad en kon ze niet meer optijd in huis hebben. Ik kreeg de bestelling zaterdag door en moest de taart dinsdag leveren. Een echte lastminute.
Overigens vind ik het sowieso lastig om een 3-laags stapeltaart voor 20 personen te maken.
Maar ik ben het met je eens! De maten zijn niet ideaal. De onderste is 20 cm, de middelste 16 cm en de bovenste 13 cm.
TaartvanJolanda schreef:Vind de stijl mooi, had alleen andere maten genomen.
Dat ben ik met je eens! Ik had de juiste maten niet op voorraad en kon ze niet meer optijd in huis hebben. Ik kreeg de bestelling zaterdag door en moest de taart dinsdag leveren. Een echte lastminute.
Overigens vind ik het sowieso lastig om een 3-laags stapeltaart voor 20 personen te maken.Maar ik ben het met je eens! De maten zijn niet ideaal. De onderste is 20 cm, de middelste 16 cm en de bovenste 13 cm.
Vind hem super mooi geworden, maar je schrijft 20 personen, daar haal je toch veeeeel meer personen uit????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapeltaart voor 20 personen