Onderwerp: Onderwaterfeestje want Viggo is al 6!
Zó leuk als jongetjes van 6 graag iets anders op hun taart willen dan een televisiefiguur!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Onderwaterfeestje want Viggo is al 6!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zó leuk als jongetjes van 6 graag iets anders op hun taart willen dan een televisiefiguur!

oooo, wat super gaaf!!! super die onderzeeër, die haai de kleuren !!! vind het een topper!!!

heel erg leuk!! 
Dat heb je weer mooi gemaakt meid!
Ik denk dat Viggo hier heeeeel erg blij van word!
Ik ben altijd gek op jouw taarten! Heel mooi gedaan en super voor een jongetje van 6! 1 puntje van kritiek... volgens mij heeft jouw haai een dolfijnen staart..
SUPER!!! Die haai!! Die onderzeeer!! Al die details!! Ik blijf maar omhoogscrollen!!

volgens mij heeft jouw haai een dolfijnen staart..
Ja.... OF: mijn dolfijn heeft een haaienkop
Haha, je hebt gelijk!
Niet genoeg research gedaan van tevoren...
Ik heb namelijk gegoogled op cartoon afbeeldingen van haaien. En van het plaatje die ik erbij heb gehouden als voorbeeld was de staart niet zo goed te zien
Nou ja, nieuw soort ontdekt in de zee? 
Sprokkel schreef:volgens mij heeft jouw haai een dolfijnen staart..
Ja.... OF: mijn dolfijn heeft een haaienkop
![]()
Haha, je hebt gelijk!
![]()
Niet genoeg research gedaan van tevoren...
Ik heb namelijk gegoogled op cartoon afbeeldingen van haaien. En van het plaatje die ik erbij heb gehouden als voorbeeld was de staart niet zo goed te zien
![]()
Nou ja, nieuw soort ontdekt in de zee?
Whahahaha
ja nieuwe soort denk ik inderdaad. De haaifijn ofzo! Nee geeft verder niet, maar heb net toevallig zelf een haai gemaakt en heb dus naar echte haaienvinnen gekeken op google 
hartstikke leuke en mooie taart
waar smaakt zo'n zee nou naar?
En die haaifijn en de onderzeeer, zijn die door en door marsepein/fondant of zit daar nog cake in oid?
Ehm... zout?
Nee hoor, zwitserse room en lemon curd
En die haaifijn en de onderzeeer, zijn die door en door marsepein/fondant of zit daar nog cake in oid?
Dat is alleen fondant... lekker blok suiker Mmmm! 
hartstikke leuke en mooie taart
![]()
![]()
toch leuk he? Haaifijn!
o vind deze ook wel erggg leuk
groetjes Carla
Jeetje wat een mooie taart!!!!!!
Enne, mij was het niet opgevallen van je dolfijnstaart hoor. Vind het altijd grappig hoe allert sommige mensen zijn.
Hij is echt geweldig!
Ik vind je onderzeeër erbij ook zo gaaf!
Wow!!! Weer een knap staaltje boetseerwerk
Erg mooi!!
Wauwww!!! Wat gaaf!!
Die haai is super (heb meteen even gegoogled hoe een staart van een haai er dan ook al weer uitziet
)
Die onderzeeer is ook leuk!!! Toptaart!!

Toppie!!!! De jarige zal heel blij zijn met zijn taart
Groetekes, Indira
Ik kan niet anders zeggen: hij is GAAAAAAAAAF! Vooral die onderzeeboot is superknap gemaakt.
Wat een geweldige stapel! Vind alles mooi: de onderzeeboot, de visjes, de "dolfijne haai".
Nee zonder gekheid, het is echt een superstapel. 
Mooie taart, leuk die onderzeeër!
prachtige taart!
Hij is echt super!!! En ach die staart, als ik alle berichtjes niet gelezen had, was het mij niet opgevallen 
Wauwie, wat een superleuke taart!! Die haai...GEWELDIG!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Onderwaterfeestje want Viggo is al 6!