1

Onderwerp: help taart nat geworden

Ik moet voor mijn werk 3 taarten maken nu, heb ik het biscuittaart op mijnw erk vandaag al gebakken, slagroom gekocht in de winkel,nu is het bekertje slagroon gaan lekker.Tas nat en een taart nu sompig aan de onderkant wat nu?kan dit nog goed komen

2

Re: help taart nat geworden

volgens mij komt dit niet meer goed. Als ik het goed versta was de slagroom niet zelfopgeklopt maar kant en klaar? die is gewoon wat gaan lekken denk ik. Ik gebruik dat nooit, misschien heeft iemand anders daar meer ervaring in. Maar een natte taart kan je moeilijk nog droog krijgen.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

3

zit de slagroom al tussen de taart of niet?  eigenlijk blijft het effect hetzelfde : er is wat van het nat van de slagroom in het biscuit getrokken, dus nat.  Ik weet niet of je dat aan de lucht zou kunnen drogen buiten de ijskast (omdat het toch slagroom is) :think:

4

xhafal
Lid

ik had slagroom gekocht die nog vloeibaarw as en ik moest opkloppen nog.

Ik vrees ook dat ik hem opnieuw moet bakken  :(

5

ik zou hem ook gewoon opnieuw bakken omdat het slagroom is en dat bederft snel. Wel balen zo...

6

Inderdaad een nieuwe bakken is het beste , en deze gebruiken voor cakepops?! Dan hoef je hem niet weg te gooien.