1

Onderwerp: Paascupcakes voor een jarige

Eén van mijn collega's viert haar verjaardag op 1e paasdag, maar wilde niet uitgebreid taart op tafel zetten na de paasbrunch. Op haar verzoek 20 cupcakes in paasthema gemaakt. De helft gevuld met banketbakkersroom, de andere helft stroopwafels meegebakken met de cake  :9 .

Het resultaat:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BFP4TWPH.jpg

Ruim op tijd begonnen, en gelukkig maar ook. Het is toch best een tijdrovend klusje, maar wel erg leuk. Helaas niet zo'n beste kwaliteit foto, want het was alweer flink donker toen ik klaar was  :/

Groetjes, Linda.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

2

Re: Paascupcakes voor een jarige

super schattig :Y

3

Mag ik vragen hoe je ze hebt gevuld met banket bakkersroom? Gewoon erin gespoten nadat ze klaar waren?

Vind ze erg leuk!

4

Ellenb84 schreef:

Mag ik vragen hoe je ze hebt gevuld met banket bakkersroom? Gewoon erin gespoten nadat ze klaar waren?

Vind ze erg leuk!

Dank je wel. Ik gebruik altijd een appelboor en snijd de cake eruit tot net boven de bodem. Even vullen met een spuitzak en dan een stukje cake terugdrukken om af te sluiten. En dan afsmeren met botercreme.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

5

Aah ok. Dankjewel. Ga het maar eens proberen  :)