1

Onderwerp: Lekkerste vulling?

Hallo allemaal,
Ik ben nog maar een beginner en heb tot nu toe alleen nog maar taarten gebakken en die gevuld met jam en banketbakkersroom of botercreme. Nu wil ik eigenlijk graag wel iets anders proberen, maar ik zou echt niet weten wat lekker is in combinatie. Het hoefd niet heel moeilijk te zijn, maar ik wil graag andere dingen proberen, dus hier de vraag:

Wat is jullie aller lekkerste vulling?

Groetjes, Lynn

Re: Lekkerste vulling?

Ik heb er een paar;
slagroom met mokkaschuim er door heen, niet té fijn gemaakt...
Bananensaroma klaar gemaakt met slagroom, en dan in combinatie met chocolademousse.... :9
Maar ik vind het ook heel lekker om vruchtenroom te maken; slagroom mixen met een paar lepels jam er in!!
Of Bonbonblokmousse...slagroom opwarmen, bonbonblok er in smelten, NACHT laten afkoelen en mixen....mennnn...dit kan ook met mars...water loopt me nu al in de mond!!

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

3

net zoals esther zei: banaan met chocola is de lekkerste combi voor mij. maar kersen en chocola ook.
doe zoals mij, ik probeer alles en laat mijn buren als proefkonijn proeven. zo weet ik wat er lekker is en wat niet. :p

4

Hier is de 2 laagjes bokkenpootjescrème gecombineerd met 1 laagje swiss meringuecrème met hier en daar wat chocodrops heel erg favoriet.
Maar zelf hou ik heel erg van 2 laagjes mokkacrème en 1 laagje swiss meringuecrème met hier en daar wat chocodrops.   :9

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

5

gewone bisquit,gevuld met 2 lagen advocaatmousse en 1 laag slagroom.dat is hier favoriet :P

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

6

Kijk even bij de recepten (links) en dan verder zoeken onder vullingen.
Wedden dat je daar hele goede combi's kan vinden!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

Hier is vooral slagroom,zwitserseroom en chocolademousse met stukjes chocolade favo.

Maak bijna niks anders helaas:(

Bedankt allemaal. Zou een koekjesmousse goed te combineren zyn met jam?

9

:Y prima

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

10

Als je bovenaan in de index van dit gedeelte van het forum kijkt, zie je een sticky "combinaties van vullingen", hierin staat een hele lijst met suggesties van combinaties.

Succes met kiezen, want er staan heerlijke dingen in!

Gr.
Sandra