Onderwerp: ik heb een lekker zonnig paastaartje
ik dacht wordt het met pasen geen mooi weer,heb ik in iedergeval een zonnig paastaartje

en de bloem toch ff wat voller gemaakt
taartgroetjes Carla
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik heb een lekker zonnig paastaartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik dacht wordt het met pasen geen mooi weer,heb ik in iedergeval een zonnig paastaartje

en de bloem toch ff wat voller gemaakt
taartgroetjes Carla
Oooh leuk ben ik eens de eerste
Het is een super schattig taartje carla
En zo lief van kleur!
dank je Daan
ik dacht ff geen paashazen of eieren meer
fijne dagen meis grt 
wat een lief taartje,,, krijg zin in spekjes!!
wow echt een plaatje van een taart 
Wat een schatje en hele mooie lentekleuren heb je gebruikt! 
Mooie bloem!
Wat een lief en zonnig taartje, Carla! En je bloem is echt schitterend, wat een eyecatcher!!!
tnx meiden,weer leuk jullie reaktie's 
Schattig taartje, zeker lekker zonnig en je grote bloem steelt de paasshow 
wat een snoepje 
Mooi, vooral de zachte zoete kleurtjes
Die is zeker zonnig en met zulke kleurtjes ziet hij er gelijk ook heel lekker uit!
Heel mooi, lief taartje!
wat schattig zeg, ziet er heerlijk uit
!! en super strak bekleed 
mag ik vragen hoe je je taart zo hoog krijgt?? doe je gewoon dubbele mix erin en dan langer bakken? ook oplopende temp??
( die van mij willen nm niet erg hoog worden
)
hoi edwina ik doe wel de temperatuur in 3x laten oplopen ik vind dat dan de bovenkant vlakker blijft en deze is ook 3x gevuld ,dit is een 15 cm taartje en ik heb 130 gram mix gebruikt ,dat is voor een 16 cm taartje en ik heb het idee dat door de tem. laagzaam te laten oplopen het taartje toch wat hoger word,het proberen waard en iets meer mix scheelt ook,ik zou nooit dubbel doen ,denk dat het dan fout gaat ,overlopen enz,doe ietsje meer en kijk dan hoe het bij jouw gaat dan kan je altijd de volgende x nog iets meer doen en opschrijven ,had ik toen niet gedaan en ja dan is ,t van hoeveel deed ik nou de vorige x whahaha sukses hoor 't nog wel.
grt Carla
Jeetje...wat een hoge taart Carla!!! Dat ziet er mooi uit!!!
Mooi blommetje!!! 
hoi edwina ik doe wel de temperatuur in 3x laten oplopen ik vind dat dan de bovenkant vlakker blijft en deze is ook 3x gevuld ,dit is een 15 cm taartje en ik heb 130 gram mix gebruikt ,dat is voor een 16 cm taartje en ik heb het idee dat door de tem. laagzaam te laten oplopen het taartje toch wat hoger word,het proberen waard en iets meer mix scheelt ook,ik zou nooit dubbel doen ,denk dat het dan fout gaat ,overlopen enz,doe ietsje meer en kijk dan hoe het bij jouw gaat dan kan je altijd de volgende x nog iets meer doen en opschrijven ,had ik toen niet gedaan en ja dan is ,t van hoeveel deed ik nou de vorige x whahaha sukses hoor 't nog wel.
grt Carla
Thanks!! volgende week weer een taart maken! ( ik ben ondertussen zo verslaagd geraakt dat ik deze week al 3 taarten heb gemaakt haha..gelukkig is mijn man straks jarig en zijn mijn ouders 6 jaar getrouwd dus heb ik weer een mooie reden om te bakken! )
Leuke en gezellige taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik heb een lekker zonnig paastaartje