1

Onderwerp: de breimold van Kwebbeltje geprobeerd+ Billowing..?

Ja ik ben de trotse eigenaar van de breimold van Kwebbeltje! Onwijs leuk en niet te moeilijk!
Ja een goede reden om wat restjes op te maken en te gaan oefenen!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MBMTNHQW.jpg

Ook wilde ik het kussentjeseffect graag proberen.. Heet het niet Billowing..? Ook leuk! Ik heb mijn vrije dag weer nuttig besteed! Hebben we wat te smullen met Pasen...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-M8FNJFDO.jpg

2

Re: de breimold van Kwebbeltje geprobeerd+ Billowing..?

ooooooo die mold zou echt perfect zijn voor een taart voor mijn schoonmoeder, zij is eind deze maand jarig en breit er op los! zijn die molds te koop??

ik vind hem echt prachtig!

3

heel mooi gedaan! ik heb de mold vorige week ook besteld, en kan niet wachten tot 'ie binnen is!  :P

4

Oh wauw, die zijn gaaf zeg! Maar volgens mij is dat geen brei afdruk, maar een haak afdruk... :P

5

het is idd een haakstukje  :o  dat klopt  :Y  enne voor diegene die hem besteld hebben, ze komen er aan. een gedeelte is al weer gemaakt en wordt deze week nog verstuurd, verder wacht ik weer op nieuwe silli en dan kan ik weer verder met maken ;) het gaat via het taartencentrum dus ik heb er ook verder geen zicht op wie er besteld heeft en wanneer er uitgeleverd wordt ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Kwebbeltje/Brenda ik vind jouw mold echt super, hoe kan ik deze bestellen?  :Y

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

7

heel mooi

8

Dank jullie! Nou komt gelijk uit dat ik nooit brei of haak.... Maar de Mold is te bestellen. Taartencentrum.nl

9

wat een leuke taarten! Ziet er super uit dat haak effect

10

geweldig leuk allebei

11

Errug leuk! :thumb:
Ik heb zelf een mold gemaakt van silli van een breiwerkje.....super gelukt.....en erg makkelijk. Laat ik het zo zeggen.....het is niet gemaakt van een echt breiwerkje want dat pluist maar overgenomen van iets hards met breipatroon......klinkt lekker mysterieus he? Maar ik wil niet in kwebbel haar vaarwater zitten  ;)

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

12

gaaf zeg heel mooi

13

hele leuke taartjes :thumb:

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

14

oooh echt super zeg dat "gebreide" taartje!

En dat billowing staat ook nog op lijstje om is te gaan oefenen!

••   Leef je leven zoals je hem in je dromen droomt   ••
    hayallerini rüyalarında yapmak gibi bir hayat yaşamak

15

Donnay schreef:

Errug leuk! :thumb:
Ik heb zelf een mold gemaakt van silli van een breiwerkje.....super gelukt.....en erg makkelijk. Laat ik het zo zeggen.....het is niet gemaakt van een echt breiwerkje want dat pluist maar overgenomen van iets hards met breipatroon......klinkt lekker mysterieus he? Maar ik wil niet in kwebbel haar vaarwater zitten  ;)

We willen het wel zien natuurlijk! Weet ik straks meteen het verschil tussen breien en haken.... ;)