1

Onderwerp: een hoop zand voor jarige Judi!

Ik heb deze taart al eens gemaakt, en ik kreeg de vraag of ik ;m nog eens wilde maken maar dan iets kleiner. Dat kan, maar hij is natuurlijk niet helemaal hetzelfde  :D . Gevuld met een frisse crème van limoen en lemoncurd.

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/525584_10150724440623205_815728204_9559590_545530373_n.jpg

2

Re: een hoop zand voor jarige Judi!

wat een megaleuke stapel. gaaf met dat zand zo. :Y

3

Dank je Rin, ben blij dat iemand hem leuk vindt  :lol: .

4

Ik vind hem super  ;)

5

ik had 'm nog niet gezien  ;) , maarruh  :thumb:  :thumb:

Alleen hè... :o  ...  :think:  .....is dat nou lekker, zo'n laag droge koekjes (neem ik aan, of anders suiker.. :s ) ... op een taart?  :o
Ik snap dat het voor het beeld helemaal super is, maar de smaak dan? Ja tuurlijk kun je het eraf schuiven, maar dan mag je de stofzuiger er wel naast hebben staan  :s  :think:  :/

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

nou Carien, ik heb het zelf niet geproefd en dat stofzuigen, daar had ik inderdaad wel last van met het maken  :+ . Het zijn wel lekkere kokoskoekjes, misschien scheelt dat iets? Maar ik snap wat je bedoelt, het zit er ook los op dus het is er zo af. Met bruine suiker kan hetook, maar dat lijkt me echt vies  :s .

7

:think: kokos met limoen en lemoncurd... dat heb je heel goed gedaan lijkt me zo :Y  :9

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

Heel mooi

9

Carien schreef:

:think: kokos met limoen en lemoncurd... dat heb je heel goed gedaan lijkt me zo :Y  :9

die vulling was ook  :9 , de restjes waren zó op  :Y .

10

kijk nou echt super LEUK gedaan zeg en lijkt me idd een heerlijke combi :9