Onderwerp: spelen met suiker
een korte workshop met isomalt gedaan, dat was echt heel leuk.
ik ga zeker verder met suikertrekken, blazen.

groetjes cindy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » spelen met suiker
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
een korte workshop met isomalt gedaan, dat was echt heel leuk.
ik ga zeker verder met suikertrekken, blazen.

groetjes cindy
Wat mooi, is het erg moeilijk?
@jose
dit was vrij eenvoudig, was ook meer om uit te proberen of ik het leuk zou vinden of niet.
nu wil ik de uitgebreide cursus gaan doen, maar eerst ff sparen 
Ik vind het prachtig Cindy, echte juweeltjes. Mooi als taart toppers. Hoop nog veel hier van je te zien.
geweldig zeg!!
Mag ik vragen waar je die workshop gevolgd heb?
bij de orchard cake academy in beek limburg
Prachtig!! Wat leuk om op deze manier je taarttoppers te kunnen maken.
Hoi Cindy,
Wat een super mooie creaties. Ik wil ook de cursus gaan doen, alleen is het zo ver weg van ons, maar ik denk ik er toch serieus over na.
Heb je de isomalt gesmolten en dan eigenlijk 'gewoon' in een malletje gegoten ? Kan je mij ook vertellen waar je die malletjes koopt voor de zwaan en de vogels.
Alvast bedankt
Henny
hoi
ik heb ondertussen ook de workshop suikertrekken gevolgt bij koos gijzenij, heel veel meer technieken, maar zo ontzettend leuk.
de malletjes zaten bij de cursus bij in beek.
siliconenmalletjes zijn ook gewoon geschikt.
groetjes cindy
wow wat mooi!!
Hee Cindy,
Ik heb deze cursus gisteren gedaan en ben ook helemaal verliefd op suiker! Heb jij toevallig adressen waar je silicone stempels/mallen voor suiker kan kopen? Suikeratelier had wel een paar maar niet alles!
wow wat een kunstwerken!
@joyce
elke mal kun je gebruiken mits hij tegen de hitte kan
de meeste silliconenmallen zijn hiervoor geschikt
groetjes cindy
dit heb ik bij koos gijzenij gedaan :

Dus toch... gister werd me verteld van niet.. maar ik dacht dat first impressions wel geschikt zou zijn.. want de echte suikermallen zijn natuurlijk best aan de prijs!
ik heb zelf gewerkt met alfabet , firtsimpression en zelfgemaakte mallen van silli gaat allemaal prima
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » spelen met suiker