Onderwerp: Mijn 1e parade
Vanaf mijn eerste taart, zeker 1,5 jaar geleden tot nu

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn 1e parade
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vanaf mijn eerste taart, zeker 1,5 jaar geleden tot nu

ze worden steeds mooier!! hoe komt het dat sommige taarten zo glimmen?
Die elandentaart vind ik echt 
Die van sesamstraat is kei leuk
oooh die pino
Hoe heb je die gemaakt?
ze worden steeds mooier!! hoe komt het dat sommige taarten zo glimmen?
Er was ons verteld flink veel poedersuiker te gebruiken en aan het eind de poedersuiker weer weg te halen met water. Er was heel wat water nodig om het weer rood te krijgen 
oooh die pino
![]()
Hoe heb je die gemaakt?
De veertjes? Inknippen met een schaartje 
Je ziet de vooruitgang!! Heel erg mooi!
mooi hoor
je ziet idd de vooruitgang
en wat is die rudolf leuk 
hele leuke parade.Ze worden steeds mooier en mooier
rienneke schreef:ze worden steeds mooier!! hoe komt het dat sommige taarten zo glimmen?
Er was ons verteld flink veel poedersuiker te gebruiken en aan het eind de poedersuiker weer weg te halen met water. Er was heel wat water nodig om het weer rood te krijgen
nou dat is helemaal niet nodig hoor! je moet eigenlijk net genoeg poedersuiker gebruiken zodat het niet op de ondergrond blijft plakken uit je het uit rol. tenzij je het glimmende mooi vind natuurlijk, maar ik vind het persoonlijk niet zo mooi!
sanne062 schreef:rienneke schreef:ze worden steeds mooier!! hoe komt het dat sommige taarten zo glimmen?
nou dat is helemaal niet nodig hoor! je moet eigenlijk net genoeg poedersuiker gebruiken zodat het niet op de ondergrond blijft plakken uit je het uit rol. tenzij je het glimmende mooi vind natuurlijk, maar ik vind het persoonlijk niet zo mooi!
Daar ben ik nu ook achter! 
Mooie parade. Ik vind dat boetseren zo knap gedaan. 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn 1e parade