1

Onderwerp: Bruidscupcakes

Geïnspireerd door de vele voorbeelden op dit forum: bruidscupcakes! Het is een kleine verrassing voor mijn schoonzus en haar vriend, die vandaag in ondertrouw gaan. Ze willen deze maand nog gaan trouwen, omdat hij erg ziek is. Ik heb al aangeboden dat ik graag de bruidstaart voor ze wil maken, dus daar gaan we op korte termijn eens voor om de tafel zitten.

Vulling van gebakken appeltjes met suiker en kaneel  :P

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UGR4OQRI.jpg

Bedankt voor het kijken en alle inspiratie van dit forum,

Linda.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

2

Re: Bruidscupcakes

Wat leuk!

3

Mooie cupcakes Linda! Wat fijn dat je ze op deze manier toch iets moois kunt geven...

4

Heel mooi!! En ook een mooi gebaar...

Groetjes, Tabitha         www.sweetiecake.nl
"Keep calm and have a (cup)cake"

5

waauw, die zijn heel mooi. En die taart dat komt vast ook helemaal in orde. Ik hoop dat ze ondanks alles nog kunnen genieten van hun dag!

Welkom op mijn blog! http://bakmadam.blogspot.com

6

Ik vind ze echt heel gaaf :thumb:

even off topic, hoe en waarin doe je de appeltjes bakken?

7

Yvon365 schreef:

Ik vind ze echt heel gaaf :thumb:

even off topic, hoe en waarin doe je de appeltjes bakken?

Ik snij een appel in hele fijne stukjes. Kleine beetje appelsap in een pannetje, stukjes erbij en dan lekker even pruttelen. Niet te lang, dan wordt het moes. En natuurlijk ook de suiker en de kaneel niet vergeten. Het ruikt dan echt heerlijk in de keuken!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

8

Mooi en wat een mooi cadeautje zo.
Dat valt vast in de smaak!

Bij ons op de boerderij is het elke dag een feestje!
mama, boerin, bakken, tupperware

Leuke cuppies! Hoe heb jij je cc's gevuld? Doe je dat met een appelboor?

10

Wat een mooie cupcakes. Ook mooi op de foto gezet.

11

Bedankt voor je antwoord! Dit weekend is uitproberen. Het klinkt in ieders geval erg lekker! :thumb:

12

Heel erg leuk

13

Oh die zijn mooi. Mijn zus is ondertussen getrouwd dus dan kan ik die niet meer maken, maar misschien eens voor iemand anders dan. Ze zijn echt leuk!

14

Natasja loves cupcakes schreef:

Leuke cuppies! Hoe heb jij je cc's gevuld? Doe je dat met een appelboor?

Dank je wel. Ik doe dat inderdaad met een appelboor, ideaal! Even vullen met een spuitzak en dan met een klein beetje cake weer afdekken.