1

Onderwerp: Hoe mijn cursustaart een bruidstaart werd!

Het is altijd leuk een nieuwe taartcursus! En als je nog geen bestemming voor de taart hebt, dan word ie wel voor je gevonden :-) Op internet op zoek gegaan naar allemaal mooie bruidstaarten. Er vervolgens achter komen dat die toch net iets te hoog zijn gegrepen  :o of waarschijnlijk de lange autorit niet overleven... Dan zelf maar aan de klus gegaan.

Zo werd mijn cursustaart de bruidstaart voor de zwager van mijn zus. En zo geschiede het dat de taart heel lang in de auto mocht naar een super gezellige bruiloft en bijna helemaal is opgegaan! (uhm, zus hij was toch voor het fotomoment???  :lol:  hahahaha) Heb terplekke alle bloemen nog zitten plakken en schikken in de keuken van het restaurant. Weer een ervaring op zich.

Nou ja, ik heb er maar niet teveel opgeplakt, want daar ben ik altijd net iets te goed in. Toch heb ik het gevoel dat ik nog wel iets miste maar wat? Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8ZDBQYYU.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8KPZAYNV.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TTLHXQUW.jpg

Groetjes Anne
~ Neem je dromen mee de dag in ~

2

Re: Hoe mijn cursustaart een bruidstaart werd!

Misschien de namen van het bruidspaar ? Ik vind hem in ieder geval erg mooi.

3

Ik vind hem mooi geworden!  Vrij simpel maar echt wel netjes!

4

Bedankt voor jullie reactie. Het is mijn eerste bruidstaart en ik was bang hem door "overdaad" te verprutsen... :o

Maar de namen hadden er inderdaad ook nog mooi opgekund. Weer wat voor de volgende keer.

Groetjes Anne

5

Wat leuk om te zien hoe het geworden is! Ik zat met de cursus naast je en heb de taart zien ontstaan. Mooie bloemen ook (ook al wilde je die helemaal niet gebruiken!). Leuk dat het zo'n succes was op het feest, niet voor niks je best gedaan!

Zeker een leuke taart
De namen vind ik niet echt nodig.. soms moet dat er gewoon niet op..  (immers weet je wie dr trouwd toch ;) ? )

Simpel en eenvoud is soms meer dan voldoende en komt de taart goed tot zijn recht.. leuk gedaan zo!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

7

Bedankt voor jullie reacties. Altijd leuk om te lezen. Ja, misschien is eenvoud soms juist mooi.

En Kaatje 74 staat jouw taart hier nu ook te pronken? Ik ga zo even zoeken hoor! Ben gelukkig niet nieuwsgierig  :lol:

Groetjes Anne

8

Helaas helpt je nieuwschierigheid je niet, ik heb mijn eindresultaat niet laten zien..

9

Mooie kleuren

10

:think: ik snap helemaal niks van je verhaal :o  :o , maar je taart vind ik  :thumb:  :thumb:
Geen tekst erop, zonde van de mooie taart :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

11

Bedankt voor jullie reacties! 

@ Kaatje 74 , jammer dat je hem hier niet showt. Ik ben toch nog steeds wel heel nieuwsgierig  :o Maar dat helpt waarschijnlijk ook niet.  ;)

@ Carien hahaha, nadat ik mijn verhaal heb terug gelezen begrijp ik helemaal dat je er bar weinig van snapt. Het is een enorme warboel. Er is namelijk een heel stuk van het verhaal weggevallen. Nou ja weggevallen, waarschijnlijk heb ik zelf te enthousiast geknipt en nergens meer bijgeplakt :lol: Nou ja, gelukkig ben ik voor de rest niet chaotisch.......

Groetjes Anne

12

Hartstikke mooi !!!

Groetjes, Conny

13

Dankjewel!  :)

Groetjes Anne