1 Laatst bewerkt door mieperdepiep (03-04-2012 15:55)

Onderwerp: babies in kikkerkostuumpjes-taart

Ik vind die Anne Geddes-style babies zo grappig, dat ik ze ook wilde proberen. Had er al een boekje ervan in huis.
Heel lief vriendinnetje van mij bevallen, dus jippie, nu een aanleiding om ze te maken. Nog niet geheel tot in detail afgewerkt, maar het is een start. Volgende keer de ogen langer laten drogen voordat het volgende laagje erop komt.  Hoop er nog meer te kunnen maken.
Klein 17,5 cm taartje. Voor het eerst Devil's food-cake gemaakt en jummie dat is echt een aanrader. Gevuld met dulce de leche en kersenconfiture. Afgesmeerd met ganache (had een beetje te weinig, daardoor niet overal mooi strak).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LFVWSEDC-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KAXXWYQK-D.jpg
Feedback is van harte welkom!!

2

Re: babies in kikkerkostuumpjes-taart

Jeetje wat mooi zeg!

3

Cute!

4

..en dan nog wel gelijk drie. ;)
Super!!

5

Schattig!

6

Ach wat schattig!! Heel mooi gedaan!!  :thumb:

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

7

ahhh wat een schatjes en wat leuk gemaakt :Y

8

Wat leuk en wat knap gemaakt.

9

Ooooooooh wat lief!  :thumb:

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

ow cute die oogjes  :Y

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

11

Bedankt voor de lieve reacties!

12

Oohh, zie deze nu pas , prachtig  :thumb:  :thumb: , hoe heb je de oogjes zo mooi gekregen ?

Taart groetjes Ellen

Ik zie de foto's niet  :( , hoe kan dat nou? Ben dol op Anne Geddes en nu zo benieuwd!

14 Laatst bewerkt door mieperdepiep (03-04-2012 15:50)

Bloempjestaart, zie je ze nu wel? Was toevallig net in "mijn album'  bezig.. sorry!

Ha Ellen!
Het gezichtje komt uit een mal en de oogjes zijn geschilderd met het kleinste kwastje wat ik kon vinden.
ennuh.. we kunnen met z'n allen natuurlijk ook een hele stapel babies in dierenpakjes maken op een middagje Leiden of Haarlem.. O-)  Heb nog een boek vol voorbeelden..

15

Ben ook benieuwd maar zie de foto's ook niet....

16

nog een keer opnieuw erin geplakt, nu moet het goed zijn.. :s

17

Aaach. Ik krijg bijna medelijden met die babietjes in die veel te zware pakken. Die rechtsachter houdt het ook niet meer en valt al bijna om!  :lol: Geweldig gemaakt!  :thumb:

18

mieperdepiep schreef:

ennuh.. we kunnen met z'n allen natuurlijk ook een hele stapel babies in dierenpakjes maken op een middagje Leiden of Haarlem.. O-)  Heb nog een boek vol voorbeelden..

Ik ben voor, ik vind die altijd zo lief.

19

Heel mooi

20

Wat een lieve schatjes  :thumb:

Jaaa, ik zie ze!  :D Heel leuk! Moet ik toch maar eens gaan leren boetseren  :think:

22

Wat een schattige kikkertjes!!! :)  :)

23

mieperdepiep schreef:

Bloempjestaart, zie je ze nu wel? Was toevallig net in "mijn album'  bezig.. sorry!

Ha Ellen!
Het gezichtje komt uit een mal en de oogjes zijn geschilderd met het kleinste kwastje wat ik kon vinden.

Knap gedaan , wie weet kunnen we nog een keer wat afspreken, waar heb je die mal van het gezichtje gekocht zo lieffffff

Taart groetjes Ellen

24

De mal heb ik bij Ellen gekocht, van het merk Holly. Heb hem een beetje open gewerkt met een naald bij de neusgaatjes en natuurlijk bij de open mondjes om meer diepte te krijgen.

25

ahhhh Zooo Schattig :thumb: