1

Onderwerp: Het is toch echt een stapel(tje)....

Een ministapeltje gemaakt met een 3D bakvorm; weet nu al iets voor mijn verjaardag. Een andere vorm dus. Wil graag de vorm van hittepetittaart. Met 4 taartjes in 1 vorm.
Maar toch best leuk geworden. Citroencake met vruchtenjam. Morgen mijn verjaardag vieren dus lekker smullen. Heb nog meer gemaakt, foto's volgen....

Gr. Dolfijn

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MLP8HYCK-D.jpg

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

2

Re: Het is toch echt een stapel(tje)....

Klein maar erg fijn volgens mij.  :9

3

En, heb je de hittepetittaartvorm ontvangen??  :+

Deze is leuk geworden! Vraag me wel af hoe groot (of klein) de taart nu eigenlijk is  :think:  :D

Groeten,
Linnn

4

Linnn schreef:

Deze is leuk geworden! Vraag me wel af hoe groot (of klein) de taart nu eigenlijk is  :think:  :D

Ik vroeg me ook af hoe groot hij is,  is echt niet te zien op een foto  :)

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

5

Paola schreef:
Linnn schreef:

Deze is ca. 18 cm hoog.
De vorm van hittepetit nog niet besteld. Wil graag nog even weten of je hem ook deels kunt vullen ofdat je er altijd 4 tegelijk moet maken.
En ik zag dat ie op een andere site nog weer iets goedkoper is. Moet ik dus nog even kijken waar ik hem ga bestellen.

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

6

Dolfijn schreef:
Paola schreef:
Linnn schreef:

Deze is ca. 18 cm hoog.
De vorm van hittepetit nog niet besteld. Wil graag nog even weten of je hem ook deels kunt vullen ofdat je er altijd 4 tegelijk moet maken.
En ik zag dat ie op een andere site nog weer iets goedkoper is. Moet ik dus nog even kijken waar ik hem ga bestellen.

Gr. Dolfijn

Ik heb van de week ook mijn mini's geplaatst. Deze heb ik gemaakt met het bakblik van hipperdepiptaartdesign. Ik had toen beslag gemaakt voor een normale cake (zo'n langwerpige zeg maar). Daar kon ik er net geen 3 mee vullen, dus werd de 3e een 2laags stapeltje. Je kunt ze dus gerust per stuk maken. Of de rest gewoon in de diepvries ;)

7

Wendy83 schreef:
Dolfijn schreef:
Paola schreef:

Deze is ca. 18 cm hoog.

Gr. Dolfijn

Thanks!

Ik heb van de week ook mijn mini's geplaatst. Deze heb ik gemaakt met het bakblik van hipperdepiptaartdesign. Ik had toen beslag gemaakt voor een normale cake (zo'n langwerpige zeg maar). Daar kon ik er net geen 3 mee vullen, dus werd de 3e een 2laags stapeltje. Je kunt ze dus gerust per stuk maken. Of de rest gewoon in de diepvries ;)