Onderwerp: Mijn versie van de paardenstal!
Mijn dochtertje is vandaag jarig, 6 jaar word ze alweer! Iedereen weet z'n bevalling natuurlijk nog als de dag van gisteren, maar ik weet nog zoooo goed dat we de avond ervoor (31 maart) grapjes aan het maken waren op mijn man's verjaardag, we zouden de familie wel om 05.00 uur uit bed bellen op 1 april, als 1 april grapje (ik was ook uitgerekend op 31 maart). Maar dat ging dus niet want toen lag ik te bevallen, om 10.05 is ze geboren en konden we iedereen gaan bellen. En ze geloofden het allemaal meteen
Nu is ze alweer 6 jaar en helemaal gek van honden en paarden. Ik zou eigenlijk een 3D honden taart maken, maar uiteindelijk toch gekozen voor de paardenstal.
De binnenkant is ook gekleurd als een regenboog en hij is gevuld met een laag kersenvlaai vulling, dan een laag bastognekoekjes en daarna een laag monchou/slagroom
Sorry voor de vele foto's.... vond hem zo leuk geworden
De stal is overigens van piepschuim!
Zo nu even het huis aan kant maken, en de hapjes klaarmaken voor de visite die zo komt. Papa en Milou zijn nu naar het proefzwemmen voor diploma B, moet ook nog even tussendoor 
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00 ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~