Onderwerp: Fire! Teeh-tuuh-teeh-tuuh!
Voor een 2 jarig mannetje dat helemaal gek is van brandweerauto's.
Het is zowel een stapel als 3d, want de brandweerauto is ook taart.
Hoop dat jullie hem leuk vinden, tips altijd welkom! Reacties altijd leuk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Fire! Teeh-tuuh-teeh-tuuh!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een 2 jarig mannetje dat helemaal gek is van brandweerauto's.
Het is zowel een stapel als 3d, want de brandweerauto is ook taart.
Hoop dat jullie hem leuk vinden, tips altijd welkom! Reacties altijd leuk!
zekers leuk!
geweldig! vooral ook leuk de letters die in vlam staan
Ik vind 'm niet leuk..... maar GEWELDIG
En Luuk vast en zeker ook
Super! Vooral ook die roetvlekken op z'n koppie
Wauw! Mijn jochie zou hier ook een moord voor doen. Wat een pracht van een taart
geweldig gedaan!
heb je een how to van de brandweerauto?
Echt fantastisch, petje af! Ja leuk, how to!
geweldig gedaan!
Oeps, sorry, geen foto's genomen toen ik hem maakte. Het was voor mij eigenlijk de 1e keer een 3d. Dus had niet verwacht dat ie goed genoeg zou worden voor een how-to.
Maar ik begreep van mijn taart-vriendinnetje Karen Dodenbier dat zij een brandweerauto-howto ging maken, dus komt het wel goed!
Ik heb em in m'n inspipikt pakje gestopt hoop dat je het goed vind. vind je wagen ook echt super geworden. heb je daar cake voor gebruikt en dan zelf gesneden?
Ik heb em in m'n inspipikt pakje gestopt hoop dat je het goed vind. vind je wagen ook echt super geworden. heb je daar cake voor gebruikt en dan zelf gesneden?
Tuurlijk vind ik dat goed. Heb zelf ook ideetjes van het forum gehaald hoor! Ik heb gewoon biscuit gebruikt voor de wagen, ging prima! En dan zelf in vorm gesneden. Eerst een grote reep, dan weer in tweeen, klein stukje ertussen, tussen wagen en cabine. enz... Ik heb hem ook gewoon gevuld net als anders. Succes!
erg erg leuke taart!
christa
Superleuk gedaan..........
sebratje schreef:Ik heb em in m'n inspipikt pakje gestopt hoop dat je het goed vind. vind je wagen ook echt super geworden. heb je daar cake voor gebruikt en dan zelf gesneden?
Tuurlijk vind ik dat goed. Heb zelf ook ideetjes van het forum gehaald hoor! Ik heb gewoon biscuit gebruikt voor de wagen, ging prima! En dan zelf in vorm gesneden. Eerst een grote reep, dan weer in tweeen, klein stukje ertussen, tussen wagen en cabine. enz... Ik heb hem ook gewoon gevuld net als anders. Succes!
thanks!!!
Wat een ontzettend leuke taart.
Leuk die letters met die vlammetjes
taartenprinsesje schreef:geweldig gedaan!
Oeps, sorry, geen foto's genomen toen ik hem maakte. Het was voor mij eigenlijk de 1e keer een 3d. Dus had niet verwacht dat ie goed genoeg zou worden voor een how-to.
Maar ik begreep van mijn taart-vriendinnetje Karen Dodenbier dat zij een brandweerauto-howto ging maken, dus komt het wel goed!
helemaal super! en anders een keer een frobel afspreken?
Oh wauw! Wat ontzettend leuk gedaan zeg.
Die zwarte toet van de brandweerman....gaaf!
Gaaaaaaf!!!! Dat snoetje is zo leuk.
Heb je die roet vlekken met dust gemaakt?
wauw zeg wat een geweldige stoere taart!!!!
Gaaaaaaf!!!! Dat snoetje is zo leuk.
Met zwarte dust.
mmaas schreef:Gaaaaaaf!!!! Dat snoetje is zo leuk.
Met zwarte dust.
Thanx
Hoi Joyvin, wat een gave taart! Mooi afgewerkt. Ik heb voor juli een 3D brandweerauto in de planning voor op een vierkanten taart. Ik neem hem mee in mijn mapje
Wil het je even netjes vragen of je dat goed vind.
Groetjes, Denise
Hoi Joyvin, wat een gave taart! Mooi afgewerkt. Ik heb voor juli een 3D brandweerauto in de planning voor op een vierkanten taart. Ik neem hem mee in mijn mapje
Wil het je even netjes vragen of je dat goed vind.
Groetjes, Denise
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Fire! Teeh-tuuh-teeh-tuuh!