Re: Mijn hoofdpijn projectje is af
Ahh wat eeen schattige en mooie taart!
Hoe blijft zo een regenboogje staan ?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn hoofdpijn projectje is af
Ahh wat eeen schattige en mooie taart!
Hoe blijft zo een regenboogje staan ?
Hij is echt super leuk!!! Heb je Woezel&pip, het zonnetje en de vlinders gewoon van marsepein/fondant gemaakt en dat randje eromheen? Of is het een koekje en bekleedt met fondant?
Dank u, dank u, dank u, zo leuk al die reacties.
Ik heb de regenboog gemaakt van fondant en heb hiervoor de halve cirkel van sugercraftgun gebruikt. Ik heb hem liggend laten drogen. Voor minder hoofdpijn zou ik er wat tylose er doorheen doen
. De regenboog staat vast in de wolken, aan de achterkant van de regenboog zijn de wolken hoger.
Woezel en Pip heb ik gepuzzeld, eerst het complete plaatje in licht geel en daarop ben ik gaan puzzelen. De randjes heb ik ook met de gun gedaan, maar kan ook door een klein beetje fondant bovenop je hand te rollen.
Gaaf!!!
Dank u, dank u, dank u, zo leuk al die reacties.
Ik heb de regenboog gemaakt van fondant en heb hiervoor de halve cirkel van sugercraftgun gebruikt. Ik heb hem liggend laten drogen. Voor minder hoofdpijn zou ik er wat tylose er doorheen doen
. De regenboog staat vast in de wolken, aan de achterkant van de regenboog zijn de wolken hoger.
Woezel en Pip heb ik gepuzzeld, eerst het complete plaatje in licht geel en daarop ben ik gaan puzzelen. De randjes heb ik ook met de gun gedaan, maar kan ook door een klein beetje fondant bovenop je hand te rollen.
dank je wel voor je info
. ik ga toch maar een nieuwe poging proberen met de regenboog
superrrrr taart zeg prachtig gedaan!!
Wauwwww wat een prachtige taart, ik heb nog een lange weg te gaan,eer ik zo iets kan maken 
Prachtig!!
oh die is echt heel mooi geworden!
Heel mooi
Hij is echt geweldig schatig!
Schitterend!!!
WoW!!! Prachtig!!!
Hij kostte misschien wat hoofdbrekens, maar het ziet er super uit....... 
wauw!wat een schatje zeg.
Echt zonde om daarin te gaan snijden 
echt heeeeeeel erg mooi gedaan! mijn complimenten!
Heel mooi hoor
Supermooi!!! Maar wat een werk zal daar in gezeten hebben!!! Echt heel knap!!!
wat een schatje en die hoofdpijn was 't wel heel even waard toch echt heel lief zo met die kleurtjes
grt Carla
Wow, echt super mooi!
wauwww! Echt geweldig!
Echt een geweldige taart
Zo mooi netjes ook!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn hoofdpijn projectje is af