Onderwerp: Paashaas
Gemaakt van cake. Ben niet zo tevreden over de pootjes en het lijf, lijkt een beetje een gegrild kippetje, maar nu zij af is, is het toch wel een schatje
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Paashaas
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gemaakt van cake. Ben niet zo tevreden over de pootjes en het lijf, lijkt een beetje een gegrild kippetje, maar nu zij af is, is het toch wel een schatje
wow!
heel erg mooi zeg!
Doe mij ook maar zo'n "kippetje"
ik vind um wel mooi en erg leuk
groetjes Carla
't Is een schatje!
wat een schatje!!!
Ik vind 'm waanzinnig goed gelukt en nu kan je zonder dierenleed een konijn eten .
Ik vind 'm waanzinnig goed gelukt en nu kan je zonder dierenleed een konijn eten .
Haha Ja daar zit wat in
Helaas stond hij in de auto op de achterbank, ik had de oren er uit gehaald zodat ze niet stuk zouden gaan. Ik vergeet het hele haasje en doe plof....mijn stoel in de slaapstand......Helemaal in de prak. Het enige wat nog heel was...de oren
Bedankt voor de leuke reacties
och wat zonde, ziet er erg mooi uit.
Zonde vond het wel een schatje.
En misschien een kleine troost voor je ik ging mijn zus en schoonzus ophalen (en een van hun moest dus achterin gaan zitten)
ik zeg tegen mijn schoonzus pas op want op de achterbank staat een taart hoor ik haar zeggen Jaaaaaaa ..... maar daar ZIT nu een OUWE taart op!
Zoo balen
leuk hoor
en hoe ben je met clown's
mpbart
Dank je Bart, als de clowns komen ben ik naar een bruiloft een heel eind hiervandaan
@sugar Wat erg.....ik zou iemand vermoorden dan denk ik, gelukkig had ik het zelf gedaan
Fantastisch gemaakt zeg!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Paashaas