1

Onderwerp: Geronimo en de regenboogdraak

Deze regenboogdraak komt Geronimo Stilton ophalen voor een reis naar Fantasia!

https://lh3.googleusercontent.com/-eIrkH3XEcBY/T3mNwzPKXuI/AAAAAAAAAMk/GrQmDaJZ1mM/s512/Geronimo%2520and%2520the%2520Rainbow%2520Dragon.jpg

Mijn stiefzoontje is grote fan van de Geronimo Stilton boeken - meer bepaald van Fantasia.
Ik kon dus geen beter onderwerp vinden om een taart van te maken :D

Gevuld met banketbakkersroom en banaan - afgesmeerd met witte ganache - bekleed met marsepein (hoofd en staart zijn volledig van marsepein).

De Geronimo Stilton had ik vrijdagavond laat geboetseerd (bij een glaasje cava ;)) - de volgende dag vond ik hem echt helemaal niks! Hier zijn dus nog een hoop verbeterpuntjes aan.

Maar ik vond het wel een leuke draak en misschien wel een inspiratie voor anderen. Ik heb niet zo heel veel kunnen taarten kunnen vinden van/met Geronimo Stilton!

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

2

Re: Geronimo en de regenboogdraak

Hele mooie draak zeg!
Ik ken Geronimo niet zo goed, dus ik zou zo ie zo geen verbeterpuntjes ook kunnen bedenken. :D

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

3

Eerlijk gezegd: ik heb geen idee wie Geronimo is maar de taart vind ik  :thumb:  :thumb: !

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

4

Helemaal super !! Mijn zoon (die fan is van Geronimo) herkende de regenboogdraak en Geronimo direct  :thumb:

Leuk!! Ik herken Geronimo er ook in hoor!!!!  :thumb:

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook

6

Geweldig!! Wat een schitterende draak!
En ondanks je eigen reservering, vind ik Geronimo ook heel er mooi gelukt!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

7

Ik ken Geronimo niet, maar vind je draak echt SUPERGAAF!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

8 Laatst bewerkt door Marie-Popo (02-04-2012 21:49)

Dank voor de toffe berichtjes en commentaren! De ontvanger was zeer tevreden en dat telt ook, he :D

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com