Re: Show je kunstwerken met de Sugar Craft Gun!! :D
wow ik wil er ook een!dank je voor de foto's!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Show je kunstwerken met de Sugar Craft Gun!! :D
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wow ik wil er ook een!dank je voor de foto's!
Mail gestuurd
Ik ook
Succes
ow...ik was ook zo op zoek naar een wiegje.Mag ik zo brutaal zijn en vragen of mij ook een mail gestuurd kan worden??
Mijn dank is nu al groot
Heb je een mail gestuurd.
Wat een leuke voorbeelden, die cupcakes zijn echt schattig!
Heb je een mail gestuurd.
Dankjewel Babycake
Voor heel veel dingen:
Diverse decoratie op cupcakes
Gras
Afwerking van een fotoprint:
Tiara's
Voor draaierige cupcakes
![]()
Mag ik vragen hoe je dat met 2 kleuren hebt gedaan ? Ze lijken aan 1 stuk door te lopen.
Ik heb nog niet zo'n gun maar dit ziet er wel erg leuk uit zeg!
En ik heb hem besteld:) met die leuke fotos kon ik niet wachten een stuk beter als elke keer dat geklooit (pardon for my language) met een knoflookpers voor gras, of rollen met de hand. Krijg hem nooit goed:)
Voor draaierige cupcakes
![]()
Hoi Karin,
Mag ik vragen hoe je zo'n lange draad eruit krijgt? Ik heb de sugar gun van het weekend voor het eerst gebruikt, maar ik kreeg, ondanks heel hard knijpen, alleen maar korte sliertjes. Ik heb de fondant goed doorgekneed met crisco, maar ik vond het knap lastig werken...
Alvast bedankt voor je reactie.
Gr.
Sandra
Ik lees ook even mee, de zwarte fondant gaat gemakkelijk, maar de gekleurde wil op de een of andere manier er niet in een lange sliert uitkomen bij mij...
Karin09 schreef:Voor draaierige cupcakes
![]()
Hoi Karin,
Mag ik vragen hoe je zo'n lange draad eruit krijgt? Ik heb de sugar gun van het weekend voor het eerst gebruikt, maar ik kreeg, ondanks heel hard knijpen, alleen maar korte sliertjes. Ik heb de fondant goed doorgekneed met crisco, maar ik vond het knap lastig werken...
Alvast bedankt voor je reactie.
Gr.
Sandra
Ik gebruik fondant van custers, electric colors van americolor, goed kneden...........en de sugar gun doet de rest......
Helaas begrijp ik uit veel berichtjes hier dat de sugar gun lastig in gebruik is............maar meer tips dan ik in andere topics al heb gegeven heb ik niet......
Enige tip die ik heb gekregen is VEEEEELLLL crisco En dat heeft bij mij top nu toe gewerkt.
Ik kreeg het er eerst ook met geen mogelijkheid uit. Marsepein ging altijd prima, bijna vanzelf, maar fondant had ik na twee of drie pogingen opgegeven.
Van het weekend toch nog maar een keer geprobeerd met fondant, omdat dat er veel netter uit komt. Flink wat crisco erdoor gekneed (had ik eerder nooit gedaan omdat ik het niet in huis had) en er maar een klein bolletje per keer in gedaan (ik propte dat ding eerst altijd helemaal vol, deze keer maar voor de helft) en nu ging het ineens heel makkelijk
Dit was het taartje van afgelopen weekend:
De notenbalk, de muzieksleutel en de streepjes van de nootjes zelf zijn met de sugargun gedaan, met het schijfje met het kleinste gaatje. Het lukte op gegeven moment zelfs om zulke lange slierten te maken dat ik in één keer rondom de (20 cm) taart kwam
als de gun goed in elkaar zit hoeft er bijna geen crisco door...
De tip die gegeven is in een topic was dat het buisje goed moet zitten, anders gaat het voor geen meter (of cm in dit geval....
)
je letters moet je met het buisje naar boven kunnen lezen, dus vanaf het rondje waar je schijfjes inzitten, naar de bovenkant toe.
Scheelt echt, ik heb het uitgeprobeerd!
Super leuke foto's allemaal!!
Ook goede inspiratiebron
Super leuke foto's allemaal!!
Ook goede inspiratiebron
Daar sluit ik me bij aan! Ik heb dat ding al een hele tijd (en gebruik het vooral voor haren en touwtjes), maar ik zie hier een heleboel andere leuke dingen voorbij komen
@sam, dat heb ik dus ook hihi!
Voor het maken van een pitriet wiegje
Veters van schoenen, randjes , haren, kabels etc
Ik heb je een mail gestuurd
Hoi,
Zou ik misschien de how to van het wiegje ook gemaild kunnen krijgen? Ik vind het echt heel leuk gedaan, mijn complimenten.
Groetjes
ikke misschiebn ook???
een how to van die wiegje?
rond juli en september moet ik geboorte taart maken vind dit wel erg leuk om er op te maken!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Show je kunstwerken met de Sugar Craft Gun!! :D