1

Onderwerp: Houdbaarheid cake pops uit cakepop maker

Kan iemand me vertellen hoelang je de cakepops kunt bewaren? Ik heb de cakepopmaker en de balletjes cake kun je natuurlijk invriezen. Maar wat ik belangrijk vind om te weten is hoe lang je ze kunt bewaren met een laagje chocolade/ fondant/ marsepein of met icing er om heen. Dus alleen cake met chocolade/fondant/ marsepein en cake of icing en cake.
Ik ben gevraagd om er 80 te maken maar weet niet of ik tijd voldoende heb ivm houdbaarheid.

Alvast bedankt!

Groetjes Ellen http://www.merlin.mijnalbums.nl
Geen mens zo stil als eentje die van taart geniet!!!Smakelijk

Re: Houdbaarheid cake pops uit cakepop maker

Ik heb ze voor onszelf wel eens langer als 2 weken bewaard, waren nog erg lekker daarna! dus je kan ze wel even bewaren hoor!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

3

ja,doordat ze helemaal bedekt zijn met chocolade kun je ze heel lang bewaren.
Had er de eerste keer heel veel gebakken,en die waren ook pas na een dikke 2 weken op

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

4 Laatst bewerkt door jann-will (02-04-2012 15:16)

Hoi ...,

Ik ben er behoorlijk mee aan het expirimenteren geweest, en gebruik na veel try outs het cc recept van Rudolph, omdat er olie in zit, blijft het een beetje vloeibaar, het beslag doe ik in de flensjesfles, waarvan ik de tuit heb afgeseden, ideaal. Ik gebruik overigen ipv melk (zelfgemaakte) karnemelk, dat gaat het vet tegen, maar maakt het lekker luchtig. Ik vries ze in, ze zijn ontdooit voor je koffieapp. warm is :-). Daarna ben ik gaan proberen om te kijken hoelang je ze met de candymelt erom kunt bewaren, ik heb ze apart in zakjes verpakt, een paar in de koelkast en een paar gewoon in de kast, beide waren na een aantal dagen nog erg lekker, mijn voorkeur ging uit naar die uit de koelkast omdat het laagje dan koud en knapperig is. Ik neem dus aan dat het ook in een bakje kan.

Groetjes Wilna

Groetjes Wilma

5

Hoi hoi,
Ik wou graag weten hoe ik de cakepops t beste kan invriezen..... Moet dat in een doos of kan dat bijv ook in een ziploc bag? Dus hersluitbaar zakje.... Een doos past nl niet in mn vriezer :s

Hoe lang doen ze er over om te ontdooien? Kan ik beter voor t invriezer inprikken en dan na t ontdooien de stokjes met chocola vast maken en verder decoreren....

Bvd.

6

petrawb schreef:

Hoi hoi,
Ik wou graag weten hoe ik de cakepops t beste kan invriezen..... Moet dat in een doos of kan dat bijv ook in een ziploc bag? Dus hersluitbaar zakje.... Een doos past nl niet in mn vriezer :s

Hoe lang doen ze er over om te ontdooien? Kan ik beter voor t invriezer inprikken en dan na t ontdooien de stokjes met chocola vast maken en verder decoreren....

Bvd.

Hier was ik ook benieuwd naar... iemand?

7

Jet1975 schreef:
petrawb schreef:

Hoi hoi,

Bvd.

Hier was ik ook benieuwd naar... iemand?

Ik luister ook even mee :)

8

Ik vries ze onbekleed in in een diepvrieszak.............ontdooien vind ik relatief lang duren, een biscuit ontdooit voor mijn gevoel sneller.

9 Laatst bewerkt door Jet1975 (22-06-2013 18:43)

Karin, alvast bedankt voor je antwoord.