Re: Prinsjes en twee jonge studenten

sam schreef:

Weeral zo'n geweldige taarten! Wat een boetseertalent!
Mag ik vragen hoe je je oogjes afwerkt (het zwarte lijntje bedoel ik); met een stift, penseel of zwarte fondant? (of nog iets anders dat ik niet ken natuurlijk ;)  )

Dank je wel!!
Die zwarte lijntjes maak ik met marsepein, net zoals de popptjes zelf...heel dun sliertje rollen :Y

Wat een mooie taarten zeg.Het prinsesje is zo geinig met haar blote buik en puntige schoentjes. En die studentjes , leuk bedacht dat Franse meisje en Italiaanse jongetje,supppper. [bijna net zo  origineel als de bedenksels van Leonietje]

53

Wat zijn ze weer leuk,je prinsesjes stapel is precies goed zo helemaaal niet saai en je boekenstapel is top en weer zo goed geboedseerd :Y
Enne boeken horen niet netjes hoor ze zijn  :thumb: zo

54

Tja, wat moet ik hiervan zeggen... Wat jij maakt zonder inspiratie doen de meeste mensen die heel veel inspiratie hebben je toch niet na ;) !
Ook jij bent een van mijn voorbeelden (van wie niet eigenlijk), ga zo door :thumb: !

Ik gebruik vaak roze 'blush', maar vind jouw wangetjes heel natuurlijk (van je poppetjes dan :lol: ), heb je die gemengd of zo gekocht?

Groetjes, Tabitha         www.sweetiecake.nl
"Keep calm and have a (cup)cake"

tabithar schreef:

Tja, wat moet ik hiervan zeggen... Wat jij maakt zonder inspiratie doen de meeste mensen die heel veel inspiratie hebben je toch niet na ;) !
Ook jij bent een van mijn voorbeelden (van wie niet eigenlijk), ga zo door :thumb: !

Ik gebruik vaak roze 'blush', maar vind jouw wangetjes heel natuurlijk (van je poppetjes dan :lol: ), heb je die gemengd of zo gekocht?

Dank  je wel voor het compliment  :Y
Voor de wangetjes gebruik ik shimmer pink van, sugarflair :Y

56 Laatst bewerkt door saltandpepper (03-04-2012 15:01)

Zoooooo leuk weer als ik een Madame Gateau ziet of een Leonietje  en Nicole altijd leuk!!!

Wat eem gave boetseersels weer zeg super!
En inderdaad door zn simpelheid juist geweldig!
Ik wou dat ik wat vaker net als jij insperatieloos was want je maakt de mooiste taarten!

Groetjes P@trici@

57

Echt super mooi!! :thumb: Ik vind je boeken juist heel leuk zo, doordat het iets minder strak is komt het juist heel natuurlijk over!

Benieuwd naar meer taartjes van mijn hand? Bekijk dan ook eens mijn Facebook page: https://www.facebook.com/pages/Cakes-by … 0981634307

58

Wat een geweldige lieverdjes!

Groet, Jolanda

59

Madame Gâteau schreef:
tabithar schreef:

Dank  je wel voor het compliment  :Y
Voor de wangetjes gebruik ik shimmer pink van, sugarflair :Y

Ok, thanks! Ga morgen maar eens even snuffelen of ik die al in mijn assortiment heb :/

Groetjes, Tabitha         www.sweetiecake.nl
"Keep calm and have a (cup)cake"

60

o wat zijn ze leuk en mooi.
die boeken met studenten echt briljant

61

Mooie taarten zeg!
Ik ben ook helemaal weg van je poppetjes.
:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

62

ik vind die poppetjes echt leuk. is er een how to van? en welke kleur gebruiken jullie voor huidskleur?

63 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (13-04-2012 12:36)

madebysammie schreef:

ik vind die poppetjes echt leuk. is er een how to van? en welke kleur gebruiken jullie voor huidskleur?

Dank je wel :Y
Voor de huidkleur gebruik ik flesh van sugarflair.
En er staat een how to in de volgende Mjam!, het zomernummer :Y

64

Super! Kan niks anders zeggen.

Ennuh de boeken zijn gewoon al heeel vaak gelezen, ze zijn netter dan sommige boeken die ik soms zie bij mijn leerlingen op stage ;)
Mis dan ook wel de 'nuttige' tekst die leerlingen er altijd op kalken  :+

Die boekenlegger is trouwens ook leuk bedacht met de 2 vlaggen gecombineerd.

65

Prachtig weer Femke! Zodra ik je geboetseerde teentjes zie krijg ik altijd een glimlach op mijn gezicht! Geweldig!

Groetjes Audrey

66

erg mooi weer :thumb:
groetjes karin

67

VET COOL MAN...eh vrouw!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

68

Wat een erg leuke taarten. Vooral de eerste is echt een schatje :)

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

69

Oh wat ontzettend gaaf zeg.... zou willen dat ik dat kon

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery