1 Laatst bewerkt door Sylvana1988 (01-04-2012 22:01)

Onderwerp: Hallo!!

Hoi,

Ik ben Sylvana, 23 jaar en kom uit Rotterdam. Al bijna een jaar lid van deze site en sinds kort behoorlijk aan het lezen op het forum. Dus misschien wel eens tijd om ook eens een berichtje te plaatsen.

Tot voor kort was ik studente, maar vanwege mijn gezondheid moest ik na 4,5 jaar hiermee stoppen. Nu zit ik hele dagen thuis en ben dus op zoek gegaan naar iets om mijn tijd mee op te vullen. Al een tijdje was ik geinteresseerd in taarten maken en af en toe had ik al een taartje gemaakt. Nu ik er tijd voor heb, wil ik me graag gaan verdiepen en heel veel leren. Helaas heb ik op het moment nog niet zoveel redenen om een taart te maken en om steeds zomaar een taart te maken die niet opgegeten wordt, vind ik ook wel weer zonde. Dus ben vooral aan het oefenen met decoraties maken, maar hopelijk kan ik binnenkort wat meer taarten gaan maken.

Hopelijk ga ik veel van jullie leren en als ik een keer tevreden ben over een taartje, zal ik hem misschien wel plaatsen.

Groetjes Sylvana

Re: Hallo!!

Welkom!!

En... elke reden is wel een goede reden voor taart  :+ haha!!
Veel bakplezier!

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook

3

Dat is zeker zo, alleen moet er ook iemand zijn die het op wilt eten. Anders pas ik binnen de kortste keren niet meer door de deur hier!!

haha, ik krijg meteen dat liedje in mijn hoofd
"er was er een sergeant-majoor... die kon met zijn billen de deur niet door... "
Maar niemand die je kan blij maken met taart? Lees hier op het forum ook regelmatig dat mensen voor de voedselbank o.i.d. bakken!

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook