1

Onderwerp: Lange naam

Ik heb een vraagje. Ik moet voor zaterdag een taartje maken voor een meisje dat 4 wordt, voor ongeveer 6/8 personen. Er komt een puzzelplaatje op van hello kitty. Ik dacht een vorm van 18 cm te gebruiken. Nou is echter mijn probleem dat de moeder de naam van het kindje er ook op wil en dat is een hele lange naam: Tesselschade. Hoe ga ik dat op een leuke manier aanpakken zonder dat meteen de hele taart vol staat. Iemand ideeën?

Re: Lange naam

Niet bovenop maar aan de zijkant?

3

Kleine letters nemen? of van RI spuiten? het is inderdaad wel een lange naam!

4

Ik ben nog maar net een paar maanden bezig met bakken dus spuiten met RI heb ik geen ervaring mee maar aan de zijkant is idd wel een optie.

Idd gewoon aan de zijkant!

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

6

aan de zijkant op een soort los schildje...

kun je eerst op het gemak de naam (recht en goed verdeeld... ;) )opplakken en dan het schild op de zijkant van de taart...

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

7

of gewoon schrijven met een foodpen

Liefs, Zanoni

8

Een slinger rond de zijkant van de taart met op elk vaantje een letter?

9

Ideeen zat inmiddels, maar ff offtopic: wat een vreseljke naam zeg! Hoop dat ze in het dagelijks leven lekker Tess heet  :D

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

10

Miss Pebble schreef:

Ideeen zat inmiddels, maar ff offtopic: wat een vreseljke naam zeg! Hoop dat ze in het dagelijks leven lekker Tess heet  :D

auw

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

11

marijetje schreef:
Miss Pebble schreef:

auw

Ik zat net hetzelfde te denken! Maar goed, smaken verschillen!

12

Jadzia schreef:
marijetje schreef:
Miss Pebble schreef:

auw

hetzelfde auw of hetzelfde als miss pebble???

nou word mijn dochter wel gewoon tessel genoemd maar het is wel een afgeleide van deze naam :Y

13

Ik dacht ook: wat een vreselijke naam, helaas :P Ik had hem ook nooit eerder gehoord. Ik vind Tessel al wel een stuk leuker hoor!

En ach, het maakt toch helemaal niets uit wat ik ervan vind? :)

14

marijetje schreef:
Jadzia schreef:
marijetje schreef:

auw

hetzelfde auw of hetzelfde als miss pebble???

nou word mijn dochter wel gewoon tessel genoemd maar het is wel een afgeleide van deze naam :Y

Haha,ja smaken verschillen maar ze wordt gewoon genoemd zoals ze heet,dus geen afkortingen ofzo. Het is de dochter van mijn afdelingshoofd dus ik hoop maar dat ze geen familie kent die op dit forum zitten,haha.

15

Jadzia schreef:

Ik dacht ook: wat een vreselijke naam, helaas :P Ik had hem ook nooit eerder gehoord. Ik vind Tessel al wel een stuk leuker hoor!

En ach, het maakt toch helemaal niets uit wat ik ervan vind? :)

:lol:  :lol: nee gelukkig niet misschien vind ik de namen van jouw kinderen ook wel vreselijk ;)

en ik vind de afkorting zoals ik hem gebruik ook veeeel leuker hoor :P

16

Is het niet gewoon 1 april? 

Het meisje wordt vast vergeleken met een schadebedrijf....

Maar mocht het echt zo zijn dan zou ik hem voor de taart leggen.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

17

Lilar schreef:

Is het niet gewoon 1 april? 

Het meisje wordt vast vergeleken met een schadebedrijf....

Maar mocht het echt zo zijn dan zou ik hem voor de taart leggen.

Niet goed opgelet tijdens de lessen op school...? :s  Is namelijk ook de naam van een Nederlandse dichteres....  :Y

18

http://babybytes.nl/namen/meisjes/Tessel

ik ben niet de enige maar wel een van de weinige die zijn dochter zo heeft genoemd

19

Weer even on-topic  ;) ...Je kunt de letters ook wat dikker maken en ze dan rechtop op het onderplaatje waar je taartje op komt te staan zetten. Zo kun je toch je taartje decoreren zoals je wil zonder dat de naam ruimte inneemt.

20

Ik zeg: Arme kind die deze naam moet dragen....

Verder zou ik ook de naan op zijkant doen

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd