1

Onderwerp: Ben geen Femke of Leonie... en voetballen kan ik ook al nie...

...maar over deze taart ben ik toch wel tevreden. :)  Mocht een voetbaltaart maken voor een jarige jongen. Hoefde niet met een bepaalde voetbalclub erop, maar gewoon "algemeen" voetbal. Vond het nog best moeilijk, voetbal is niet echt "mijn" thema. Maar deze taart is toch wel strak en vrolijk geworden.
Aan mijn geboetseerde voetballertje zie ik nog genoeg verbeterpunten, maar hij bleef in ieder geval staan! :lol:
Taart is gevuld met slagroom en jam, op verzoek van de jarige.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-G8QSDWH7.jpg

En de bovenkant:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-78YHI8VO.jpg

2

Re: Ben geen Femke of Leonie... en voetballen kan ik ook al nie...

Nou dat geloof ik toch dat je daar tevreden over bent, erg mooi en strak zeg!!! :thumb:

3

Wauw wat een mooie taart!

4

:lol:  :lol:  :lol: ik moet erg lachen om je topictitel....

Maar wat een strak taartje heb je gemaakt!! En je voetballertje is leuk hoor!! De volgende keer misschien iets langere armpjes en het wit van de oogjes iets kleiner, waardoor hij iets minder gehypnotiseerd kijkt ;)  Marijn zal er erg blij mee zijn!!! :Y  :Y

Hahaha wat leuk, ik moet ook erg lachen om je titel :Y
Wat een mooie strak taart en je beker is super!!

Je mannetje is erg leuk :thumb: Zoals Leonie al zei misschien de volgende keer de armpjes iets langer en het wit in de oogjes iets kleiner.

Ik maak het bovenlijf (duppelvorm) altijd helemaal van huidkleur en dan kleed ik hem aan, zodat je ook nog een stukje van de nek ziet.

Maar nogmaals heel erg leuk :thumb:  :thumb:

6

leonietje schreef:

:lol:  :lol:  :lol: ik moet erg lachen om je topictitel....

Maar wat een strak taartje heb je gemaakt!! En je voetballertje is leuk hoor!! De volgende keer misschien iets langere armpjes en het wit van de oogjes iets kleiner, waardoor hij iets minder gehypnotiseerd kijkt ;)  Marijn zal er erg blij mee zijn!!! :Y  :Y

Dank je wel voor je reactie en de tips! Daar kan ik wat mee. Wat de oogjes betreft: ik wist dat er iets niet helemaal klopte. En nu jij dat zegt van dat wit, denk ik: ja dat is het. Maar ik vind jouw taarten en boetseersels altijd zo gaaf (net als die van Femke), vandaar de topictitel. :lol:  ;)

7

Madame Gâteau schreef:

Je mannetje is erg leuk :thumb: Zoals Leonie al zei misschien de volgende keer de armpjes iets langer en het wit in de oogjes iets kleiner.

Ik maak het bovenlijf (duppelvorm) altijd helemaal van huidkleur en dan kleed ik hem aan, zodat je ook nog een stukje van de nek ziet.

Dank je wel voor je reactie! Me is happy, 2 boetseerheldinnen die reageren op mijn taart, ha ha.
Mijn poppetje heeft trouwens een nekje (met kraagje aan het shirt), maar daar zie je door de sjaal niets van...
Maar ik ga zeker met jullie tips aan de slag, thanks!

8

Graag gedaan hoor!! ;)  :)

MirandaB schreef:
Madame Gâteau schreef:

Dank je wel voor je reactie! Me is happy, 2 boetseerheldinnen die reageren op mijn taart, ha ha.
Mijn poppetje heeft trouwens een nekje (met kraagje aan het shirt), maar daar zie je door de sjaal niets van...
Maar ik ga zeker met jullie tips aan de slag, thanks!

Sorry  :o kraagje had ik gezien maar niet het nekje.
Maar nogmaals poppetje is  :thumb:

10

Heel erg leuk , goed geboetseerd ook!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

11

Dank jullie wel voor de leuke reacties en de tips! :thumb: Heb de smaak te pakken, geloof ik. Voor komend weekend staan er een geboetseerd jongetje en meisje op de planning. Eens kijken of dat gaat lukken... :think:

12

Ik vind je taart supermooi!! Het poppetje is OOK mega-mooi, ik denk dat je je na een beetje oefenen bij femke en leonie mag voegen hoor, super!!!
Superstrakke taart ook  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

13

strakke taart en grappig voetballertje. :thumb:

14

Aaah die Cup vind ik super! ( de rest trouwens ook hoor... :o ) maar mag ik jou taart opslaan voor de cup..? We hebben straks natuurlijk weer EK en dus moet er weer vaak taart gegeten worden..... En wie weet een mooie Nederlandse finale, dit keer met winst.....

15

wauw hij is echt heel mooi strak en super leuk

16

Leuke taart hoor......... :)

17

heel leuke en mooie taart!

18

Alex schreef:

Aaah die Cup vind ik super! ( de rest trouwens ook hoor... :o ) maar mag ik jou taart opslaan voor de cup..? We hebben straks natuurlijk weer EK en dus moet er weer vaak taart gegeten worden..... En wie weet een mooie Nederlandse finale, dit keer met winst.....

Uiteraard mag je de taart opslaan, vind ik alleen maar leuk. :) En ik hoop met je mee op een finale waar Nederland in ieder geval in staat en als het even kan ook nog wint!!

Superstrak taartje en je voetballertje vind ik zeker geslaagd!
Ik sla 'm ook graag op! Die cup is idd een mooi voorbeeld :)

Twee prachtige knulletjes in huis; da's pas échte rijkdom!

20

Echt een hele leuke voetbal taart en die cup ga ik onthouden want die is super!

21

Kreeg nog een leuk sms-je van de moeder van de jarige job. Hij was helemaal blij geweest met de taart en het voetballertje.

Bedankt voor de leuke reacties en opslaan is natuurlijk prima. :)

22

Hallo Miranda,
Mag ik vragen of je peciale mold hebt gebruikt voor de beker ?
Gr,
Riany

23

Je beker vind ik prachtig en de taart... nou ja, hij is absoluut helemaal leuk, lijk ik het nog meer jammer te vinden dat België alleen maar kan 'toeschouwen' op het EK

Hup Holland Hup dan maar?  :cool:

Take a walk on the cake side of life

24

Riany schreef:

Hallo Miranda,
Mag ik vragen of je peciale mold hebt gebruikt voor de beker ?
Gr,
Riany

Sorry :o  voor de enorm late reactie op je vraag, maar ben een tijdje niet op het forum ingelogd geweest.
Ik heb geen mold voor de beker gebruikt, maar deze geboetseerd. Daarna goud gedust.

25

Sanderius schreef:

Hup Holland Hup dan maar?  :cool:

Helaas doet Nederland het dit EK niet best... :nooo , maar we blijven hopen ha ha!