Onderwerp: Dora- & Hello Kitty-cakejes
Hallo allemaal,
ik heb net in de taartenparade de bijpassende taarten gepost, dus hier zijn de cupcakejes die ik gemaakt heb.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende cupcakejes!
Kirsten
Kirsten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Dora- & Hello Kitty-cakejes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
ik heb net in de taartenparade de bijpassende taarten gepost, dus hier zijn de cupcakejes die ik gemaakt heb.

Kirsten
ook zo lief
Heel erg leuk en lief!!!!!
heey ik zie ze nu pas... maar wat ontzettend leuk gedaan zeg! mooie kleurtjes, en ik vind je afdruk zo leuk, welk reliefmatje/ roller of iets dergelijks heb je daar voor gebruikt???
wat een lieffies.
wat heb je voor die 2 hello kitty's gebruikt de 1e is een spekje denk ik toch?
Heel leuk, mooie kleuren!
Groetjes,
Marja
heey ik zie ze nu pas... maar wat ontzettend leuk gedaan zeg! mooie kleurtjes, en ik vind je afdruk zo leuk, welk reliefmatje/ roller of iets dergelijks heb je daar voor gebruikt???
dat wou ik nou ook weten 
heel mooi!
Leuk, ook met dat relief matje.
Mooie letters!
wat een schatjes zeg
@Angela & Curmy: voor het relief heb ik een texture mat van Fiskars gebruikt. Deze kun je kopen bij Pipoos of bij ander hobby-winkels. Ze zijn oorspronkelijk voor het maken van kaarten volgens mij
@Jolanda: voor de Hello Kitty's heb ik idd een spekje gebruikt, de andere is een soort van plastic ring die ik in de cupcake heb geduwd en die de jarige daarna kon dragen als ring en op het andere cakejes zit een kleine afbeeldingen van Hello Kitty op ouwel. Zowel de ring als de ouwel-plaatjes heb ik bij patchshopgirl.nl besteld.
heel erg leuk gemaakt 
Hallo allemaal,
Kirsten
Welk letteruitsteker is dit?? Echt heel schattig en klein!!
dat wil ik ook wel weten 
Wat leuk zeg, mooi die letters, ziet er super uit!!! 
erg oud topic dit maar dit zijn de letters
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -2763.html
Oud of niet, hij staat bovenaan bij de berichten en ze zijn super leuk! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Dora- & Hello Kitty-cakejes