Onderwerp: Eindelijk de goede spuitmond :D
Chocoladecupcakes gevuld met zachte caramel een tiramisutoef...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Eindelijk de goede spuitmond :D
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Chocoladecupcakes gevuld met zachte caramel een tiramisutoef...

ik zit hier bijna aan mijn scherm te likken !
Die toef ziet er heerlijk uit!
Groetjes!
Ziet er lekker uit 
Ik zou zeggen receptje
(mits het niet uit het welbekende boek van Rudolph komt haha)
Oooh die zien er echt PRACHTIG uit!!!!
Maarre... welk spuitmondje heb je ervoor gebruikt? 
MMMmmmm Kwijl! 
dat klinkt echt heerlijk!! (en zo ziet het er ook uit!)
Mooi en ziet er heerlijk uit!
Dat ziet er heerlijk uit! En mag ik vragen welk spuitmondje je hebt gebruikt? Want de toeven zien en erg mooi uit!
ik denk met spuitmondje wilton 2D. Als je dan een toef maakt van binnen naar buiten krijg je de "roos" volgens mij.

Is dit niet de M1 of 1M spuitmond van Wilton????
Oooh die zien er echt PRACHTIG uit!!!!
Spuitmondje 1M van wilton.. Ik ben er zooo happy mee!
Ziet er lekker uit
Ik zou zeggen receptje
Recept cupcake is idd recept van Rudolph.... wie anders haha. Dulche de leche er in en de toef is botercreme van de mix met tiramisu smaakstof van Patidess erdoor... Echt heerlijk!
Sonj@ schreef:Oooh die zien er echt PRACHTIG uit!!!!
Spuitmondje 1M van wilton.. Ik ben er zooo happy mee!
Thanks! *schrijft weeeer iets op haar verlanglijstje
*
vanessa1982 schreef:Ziet er lekker uit
Ik zou zeggen receptje
Recept cupcake is idd recept van Rudolph.... wie anders haha. Dulche de leche er in en de toef is botercreme van de mix met tiramisu smaakstof van Patidess erdoor... Echt heerlijk!
Dat is de zoveelste creaties die ik tegenkom en er wel erg jammie uit ziet. Dan denk ik dat ik zomaar weer een cadeautip erbij weet voor mijn verjaardag op 1e paasdag 
Klinkt heerlijk. Misschien toch ook maar eens Rudolph z'n boek in huis halen... 
Dat ziet er heerlijk uit, kwijl, kwijl, pas op, straks krijt mijn toetsenbord nog kortsluiting. 
Petula Dillema schreef:vanessa1982 schreef:Ziet er lekker uit
Ik zou zeggen receptje
Dat is de zoveelste creaties die ik tegenkom en er wel erg jammie uit ziet. Dan denk ik dat ik zomaar weer een cadeautip erbij weet voor mijn verjaardag op 1e paasdag
Cadeautips..letterlijk in overvloed alleen mijn verjaardag duurt nog ff.
Het ziet er idd overheerlijk uit
vanessa1982 schreef:Petula Dillema schreef:Recept cupcake is idd recept van Rudolph.... wie anders haha. Dulche de leche er in en de toef is botercreme van de mix met tiramisu smaakstof van Patidess erdoor... Echt heerlijk!
Cadeautips..letterlijk in overvloed alleen mijn verjaardag duurt nog ff.
Het ziet er idd overheerlijk uit
Als ik thuis naar al mijn taart-maak-spullen kijk dan denk ik... ik heb bijna alles al...... tot ik de winkel inloop en denk... en dat wil ik nog en dat wil ik nog en.... eigenlijk heb ik nog maar niets! Maar wel mijn mooie spuitmondje! Hoe blij een mens toch kan zijn met een metalen dingetje van 2 euro hahaha.
huh? als ik bij de webshop 1M intype, krijg ik een spuitmondje voor stertechnieken, dropflowers en gekartelde randjes. is dit de juiste?
huh? als ik bij de webshop 1M intype, krijg ik een spuitmondje voor stertechnieken, dropflowers en gekartelde randjes. is dit de juiste?
zo ziet hij er uit, deze afbeelding komt van de site van wilton zelf. Ik kan het spuitmondje niet vinden op de site van de leukste taarten, maar als je googled kom je er wel op..
nee, dan heb ik zeer zeker de verkeerde xD
iemand die hem in de webshop gekocht heeft?
Ik zit me trouwens net te bedenken... ik heb het spuitmondje wel bij de leukste taarten gekocht.. maar dan in de winkel in Almere.... Toch weer even kijken in de webshop....
Nee hij staat er echt niet op... net 32 pagina's wilton producten doorgescrolled.....
Denk dat dit een van de eerste tubes was die ik had, geweldig, ikke blij :-)
Denk dat dit een van de eerste tubes was die ik had, geweldig, ikke blij :-)
jaloers; ik willum ook 
had ik trouwens al gezegd dat je cupcakes er jummie & DELICIOUS uitzien? nee? nou, dan zeg ik het nu 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Eindelijk de goede spuitmond :D