Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)
Super gaaf deze taarten!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)
Super gaaf deze taarten!!
OMG, ik ben echt fan van je werk hoor! Gebruik je eigenlijk edible oogjes?
p-r-a-c-h-t-i-g... ik kijk er van op dat je marsepein gebruikt, maar LEUK!!! veel lekkerder ook dan die keiharde fondant poppetjes...
Wauw, geweldig!
Wauw, hele mooie taarten!!! En wat super geboetseerd!!! Voor ik zover ben!!! Vind ze allemaal even leuk!!
Dot schreef:GE WEL DIG!!! Wanneer begin je met workshops???
die Dot...echt ...ik begin er serieus over te denken om daar toch maar eens mee te beginnen over een tijdje. Er is blijkbaar vraag naar
Hier nog een fan, dus waar kan ik inschrijven??????
stuk voor stuk prachtig prachtig PRACHTIG
Een vraagje:
hoe blijven die popjes staan op die lange stelten.
Ik had laatst een basketballer gemaakt en had hem voor de zekerheid in een drum gestoken...en dan op de taart.
Lijkt mij ook dat ze door de taart kunnen zakken hoe doe jij dit???
groetjes
Wat een prachtige taarten!!!!Wauw!
Wat zijn ze weer geweldig!
Ben ook een echte fan en blijf maar kijken naar de details. Jouw taarten kloppen gewoon altijd! Ze zijn helemaal af!
GEFELICITEERD! Echt waar, ik meen het, de leukste parade die ik ooit gezien heb. Wat maak jij prachtige taarten zeg.
OMG, ik ben echt fan van je werk hoor! Gebruik je eigenlijk edible oogjes?
Nee hoor, dat lijkt me zo'n gepruts...ik maak ze gewoon zelf.
leonietje schreef:Dot schreef:GE WEL DIG!!! Wanneer begin je met workshops???
die Dot...echt ...ik begin er serieus over te denken om daar toch maar eens mee te beginnen over een tijdje. Er is blijkbaar vraag naar
Hier nog een fan, dus waar kan ik inschrijven??????
Over een tijdje zei ik he... Dat kan nog wel eventjes duren..
Oooh gewelige taarten met hele leuke poppetjes!
stuk voor stuk prachtig prachtig PRACHTIG
Een vraagje:
hoe blijven die popjes staan op die lange stelten.
Ik had laatst een basketballer gemaakt en had hem voor de zekerheid in een drum gestoken...en dan op de taart.
Lijkt mij ook dat ze door de taart kunnen zakken hoe doe jij dit???groetjes
Ik gebruik lange sateprikkers. Die steken ongeveer 5 cm uit aan de onderkant. Ik maak de poppetjes vaak een paar dagen van te voren. Dan steek ik ze in een dummie. Als ik ze dan later op de taart zet, doe ik eerst twee rietjes in de taart en dan steek ik daar de sateprikkers in.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben?
Bedankt iedereen voor alle lieve berichtjes...
kaatjekaat schreef:OOOOhhh Wauw, wat een prachtige taarten.Ik zit niet zovaak op het forum maar als ik jou taarten zie dan weet ik weer precies van wie ze zijn.Gewoon prachtig!!je hebt echt oog voor detail
Mag ik nu eens brutaal zijn en vragen hoelang je +met 1 taartje bezig bent??want het is gewoon fantastiessssss.echt oprecht komplimenten.
gr kaatNou da's niet brutaal hoor
Maar ik tel de uren al niet meer... ik maak vaak van te voren al de poppetjes...een enkelaags taartje denk ik zo'n 6 a 7 uurtjes??!
dank je wel voor je reactie!!Echt respect hoor!Mocht er inderdaad ooit een curcus komen dan denk ik dat ik me ook aanmeld.Want jij hebt echt talent!!!
gr kaat
Wat een prachtige taarten
Wat een prachtige parade weer.
Zien er allemaal super uit, het blijft een genot om naar jouw taarten te kijken.
taartenboek? stille hint
Dit is toch niet meer normaal in 1 week al die boetseersels GE-WEL-DIG!!!! Wat een super taarten stuk voor stuk echt niet normaal geweldig, Ik ben fan wanneer kom je met een boetseerboek zooo leuk!!!
Wow echt fantastisch,heel erg knap en mooi geboetseerd!
WAUWIE, zit vol bewondering te kijken en te kijken en te kijken ...
Grandioos goed gedaan weer.
Wat ben je toch enorm creatief!
Het is een heerlijke parade, echt een kijkfeest.
Hier nog een fan.. Prachtig.. Je overtreft je zelf steeds maar weer!
Oh, wat gaaf!!!!!!!!! En ook ik kom aan je workshop meedoen als je die gaat geven en ik dan kan hoor, Zuidwolde is voor mij goed te doen
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)