1

Onderwerp: New York New York

Ik kreeg vrij kort van tevoren de vraag of ik een taartje met als thema New York kon maken.......tuurlijk  :s Ik dacht er aan om dan de skyline van New York op de taart te gaan maken maar in zo'n kort tijdsbestek kon ik niet meer een uitsteker kopen of lenen......Dus wat te doen? Dan maar internet afstruinen op afbeeldingen van de skyline en het vrijheidsbeeld. Dat was niet zo moeilijk. De boel uitprinten en dan uitknippen maar ik had alleen niet zo'n verfijnd mesje om het goed uit te kunnen snijden op het fondant. Maar de oplossing was nabij.....ik heb een scalpelmesje gekocht voor 1,--. Helemaal steriel ingepakt.....en dat ging super! Misschien een tip!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RTQZ44PB-D.jpg

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

Re: New York New York

Mooi!!

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook

3

Jeetje erg goed gemaakt hoor.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

4

Mooi!
En strak gesneden!
Waar heb je zo'n mesje vandaan, als ik vragen mag? Voor 1,- nog wel!

Groetjes!

5

Zitatje schreef:

Mooi!
En strak gesneden!
Waar heb je zo'n mesje vandaan, als ik vragen mag? Voor 1,- nog wel!

Groetjes!

Bij ons zit een winkel en die heet de Baco.....die heeft alles op het gebied van camperen, kleding, allerlei onderdelen voor electra en dus ook allerlei medische "gereedschappen" zoals een eendebek (altijd al willen hebben  :lol: ), stethoscoop, tandartsgereedschap en dus ook scalpelmesjes in allerlei maten. vlijmscherp en echt ideaal om iets secuur uit te snijden! De mesjes heb ik ook gezien (tijdens mijn speurtocht naar miniweegschaaltjes voor secuur wegen) op wat websites voor Canabis of zo....kosten ze 1,95.

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

6

Te gek! Dank je wel  :D

En ja, zo'n eendenbek... echt iets wat je ff aanschaft als je toch al in die campeerwinkel bent, hihi!

Goed gelukt!!!! En jaaaaaaaaaaaaaaaaa Baco, echt een heerlijke struin winkel! Vooral ook voor mijn man... uren kan ie daat naar stekkertjes kijken  hihihihh

8

wauw, dat je het zelf gesneden hebt maakt het nog knapper!!! petje af want het is r... strak :thumb:  :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

9

Dat heb je prachtig gedaan!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

10

Waauw! Deze is supermooi Gemaakt!<3

11

Waauw! Deze is supermooi Gemaakt!<3