26

Re: Prinsjes en twee jonge studenten

Weeral zo'n geweldige taarten! Wat een boetseertalent!
Mag ik vragen hoe je je oogjes afwerkt (het zwarte lijntje bedoel ik); met een stift, penseel of zwarte fondant? (of nog iets anders dat ik niet ken natuurlijk ;)  )

27 Laatst bewerkt door lilo (30-03-2012 21:14)

Simpel is goed hoor met zo'n schattig poppetje erop!
Top!
En dat niet strakke van die boeken moet je natuurlijk niet zeggen! Dat zien wij allemaal niet, of we denken dat dat zo hoort ;)
Die taart is ook super!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

28

vooropgesteld dat het 2 supersonisch mooie taarten zijn  :thumb:  :thumb: en dat ik niet in je schaduw kan staan :nooo , toch een heel kleine tip :o  :o

een boek wordt een boek door z'n 'kneep' (tenminste, zo noemt m'n schoonmoeder 't; die vouw tussen rug en bovenkant, waar het boek openbuigt....  :think: als je begrijpt wat ik bedoel :o )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Wat een leuke taarten Femke!

30

wat een leuke taarten
hoezo inspiratieloos ?? ze zijn helemaal top

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

31

Oh Femke wat zijn ze weer geweldig! En ik vind je prinsesje helemaal de aandacht verdienen op je 'simpele' taart hoor! En die boeken en die boetseersels aaaaaaaaaaaaahhhh, wanneer breng jij je eerste boek uit?

32

Mooi poppetjes!!! Wat gaaf die boeken! Leuke detailles

33

Prachtige weer! Die gezichtsuitdrukkingen ook van al die figuurtjes.... geweldig!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

34

Wat kun jij dit toch ontzettend leuk!!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

35

Geweldig zijn ze weer hoor Altijd zo mooi. Het is altijd zo een mooi compleet plaatje wat je ervan maakt , die smoeltjes ....zo snoezig  :thumb:

36

Madame Gâteau schreef:
cbuckens schreef:

Oh, hartstikke mooi allebei !! Je boetseersels zijn weer helemaal schattig en die chocoladebroodjes bovenop de stapel, hmmm jammie ! ;)

Jaaa eindelijk iemand die m'n chocolade broodjes herkend :lol: , nu de pizza nog... ;)

Hahaha, ben ik dan de eerste die zegt dat ik je pizza'tje ook zo geweldig vind?
Ik moet eerlijk zeggen, vaak kijk ik altijd eerst foto's en daarna het verhaaltje enzo erbij.
En vroeg me al af, wat het typische franse meisje nou met het italiaantje te maken had.  :D
Maar super leuk gedaan weer.

Vind de eerste taart juist heel mooi zo.
Al je aandacht gaat daar door eerst naar het prinsesje en daarna kijk je hoe de taart er verder uit ziet.
En, de taart is hartstikke mooi zo!
Persoonlijk hou ik niet van heel druk en bont, less is more!  :Y
En om dat op een manier te doen die niet saai of kaal word, is HEEL knap!

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

37

Jaaaaaaaaaaa, hier zijn ze dan!! Zag je boekentaart op cc dus ben meteen even gaan zoeken, SUPERRRRRRRRRRR, ik vind ze allebei ECHT weer HELEMAAL SUPERRRRRR!!!!
Prinsesje is uberschattig en de taart juist leuk, zoals mijn voorgangers al zeiden, zo kot de prinses juist mooi uit!!! Heeeeel erg schattig!
En de boekenstapel vind ik OOK helemaal TOP, heel erg schattig die details en heeeeeeel mooi uitgevoerd!!! Lieffff die poppetjes en spulletjes erbij!!!!
Je mag weer trots op jezelf zijn  :Y  :Y  :Y

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

38

Lieve help wat een fantastische en vrolijke taarten maak jj!  :Y Wat een werk, met al dat detail, heel knap! Ik heb al je foto's bekeken, echt geweldig! (Heb geen superlatieven genoeg.)

39

Super hoor, en vooral die croissantje en de pain-tjes au chocolat-jes, ben ff of vakantie, mmmmmmmmm. Wordt zelf al slaperig bij het zien van het knappe luie Italiaantje  :D

40

Wauw, prachtig! Vooral de gezichtsuitdrukkingen en verhoudingen van je poppetjes!

Ik heb vanmiddag voor het eerst een boetseerpoging gedaan... Jij zegt ''een paar keer oefenen'', nou, dan zal ik maar gaan oefenen, want ik vond het maar lastig. Vooral de oogjes, hoe krijg je die zo gelijk??

Maartje1234 schreef:

Wauw, prachtig! Vooral de gezichtsuitdrukkingen en verhoudingen van je poppetjes!

Ik heb vanmiddag voor het eerst een boetseerpoging gedaan... Jij zegt ''een paar keer oefenen'', nou, dan zal ik maar gaan oefenen, want ik vond het maar lastig. Vooral de oogjes, hoe krijg je die zo gelijk??

Dank je wel :Y
Voor de oogjes rol ik hele kleine balletjes die ik plat druk, je kan ook een iets groter balletje rollen wat je in tweeen snijd, dan weet je zeker dat ze even groot zijn. T'is wel even priegelen hoor :Y

Blossom schreef:

Oh Femke wat zijn ze weer geweldig! En ik vind je prinsesje helemaal de aandacht verdienen op je 'simpele' taart hoor! En die boeken en die boetseersels aaaaaaaaaaaaahhhh, wanneer breng jij je eerste boek uit?

Dank je wel voor het compliment :o

Carien schreef:

vooropgesteld dat het 2 supersonisch mooie taarten zijn  :thumb:  :thumb: en dat ik niet in je schaduw kan staan :nooo , toch een heel kleine tip :o  :o

een boek wordt een boek door z'n 'kneep' (tenminste, zo noemt m'n schoonmoeder 't; die vouw tussen rug en bovenkant, waar het boek openbuigt....  :think: als je begrijpt wat ik bedoel :o )

Dank je wel voor de tip, en je hebt ook helemaal gelijk.
Op het rode boek heb ik zo'n kneep gemaakt, of nou ja geprobeerd  :s  daarna ben ik het eigenlijk stom weg vergeten :s

44 Laatst bewerkt door MirandaB (31-03-2012 19:01)

Ook ik ga in herhaling vallen: wat zijn je taarten EN poppetjes weer mooi, lief en geweldig afgewerkt! Alles klopt altijd bij jouw taarten. I'm a fan! :Y

leuk leuk leuk, net als altijd zijn je poppetjes weer top. erg goed gelukt. ookal vind je zelf de boeken misschien minder netjes, maar het valt niet op, doordat het boeken zijn. en ik vind je simpele taart wel schattig daardoor. dus van mij uit. complimenten. weer erg leuke taarten.

christa

46

Prachtig prachtig!!!!!! :Y

Groetjes Marjon

47

Je taarten zijn weer helemaal geweldig! Mooi hoor  :Y  :Y  :Y

48

Simpel? simpel??!
.......You're simply the best!