Onderwerp: Beginners parade
Ik heb hier 1x eerder 2 taarten laten zien (ongeveer een maand geleden) en ondertussen heb ik niet stil gezeten...
*Alles (behalve de lettertjes) zonder uitstekertjes, met alleen maar gebruik van ''huis-tuin-en-keuken-atributen''*
2 taarten voor opa's verjaardag... Helaas geen betere foto's kunnen maken.

2 ''zomaar'' taartjes. Omdat een taart-bak-vriendinnetje graag narcissen wilde maken en ik toch ook iets te doen moest hebben
De eerste is bekleed met fondant, nou, ik ben er uit... Ik kan er niks mee. Het scheurde aan alle kanten en ik vond het niet fijn werken. Ik blijf toch bij de marsepein.

Daarna was ik van plan een vierkant lente taartje te maken (die hier boven waren namelijk niet écht lekker) en kreeg mijn vriend op zijn werk ineens de vraag of zijn bazin een van de narcissentaartjes mocht kopen... haar zoontje was de dag er op jarig en dit vond ze wel gezellig staan. Nou, dat kon ik natuurlijk niet laten gebeuren. Als je 5 wordt verdien je een taart speciaal voor jou gemaakt. En dus had ik ineens mijn eerste opdracht binnen.
Ik zie nog zoooo veel verbeterpunten... Maar voor een eerste puzzelplaatje ben ik best trots.

Maarja, ik kon mijn lentekriebels niet onderdrukken...

Afgelopen week 's avonds nog even een taartje gemaakt voor een vriendinnetje. Zij studeert muziektheater en speelt vanavond haar solo afstudeer voorstelling. Een taartje geïnspireerd op de pooster van haar voorstelling... Is weer een iets anders dan bloemen.

Naar aanleiding van een foto van mijn allereerste taart (laten zien in mijn eerste bericht hier) wilde mijn nicht graag een taart voor haar zoontjes die morgen 7 worden. Al weken geleden heeft ze deze dus bij mij besteld. Ik heb er een aantal keer slecht van geslapen, dat wil je niet weten. Maar gisteren en vandaag lekker geknutseld en dit is het geworden....

Voor het eerst iets geboetseerd... Helaas geprobeerd af te smeren met ganache en nu bubbels en hij blijft ''zacht'', de volgende keer toch terug naar de botercrème. Ze komt hem over een half uurtje ophalen, dus ik ben erg benieuwd of hij een beetje in de smaak valt (spannend!).
Bedankt voor het kijken! En feedback, tips, advies, reacties, etc. zijn van harte welkom. Mijn eerste taart is pas een maand geleden gebakken dus ik heb nog heeeel veel te leren!

dat 4 ipv 5 herken ik wel
mede daarom boetseer ik ook niet
hoe heb je dat gedaan?