1

Onderwerp: Probeersel voor mijn verjaardag Topsy Turvy[FEEDBACK]

Deze gemaakt voor mijn verjaardag.
Ik heb de topsy turvy pannen geleend van cindy (bedankt daarvoor)
Ik vond het nog niet zo gemakkelijk om deze te maken en zie zelf ook nog een heleboel verbeterpunten.
Deze taart gemaakt zonder enige voorbreiding, wat ik eigenlijk nooit doe. Normaal weet ik al precies hoe de taart eruit moet zien en welke vulling ik erin wil. Nu moest ik dat vanochtend nog allemaal verzinnen. Pff dan ben je lang bezig aan een taart. Want ik moest natuurlijk op de ganache de frambozen en de appel wachten tot het afgekoeld was. Weer een helboel geleerd vandaag.

de onderste is gevuld met witte chocolade ganache en frambozenmouse.
de middelste is een chocolade bisquit gevuld met chocoladecrem en chocolade stukjes
de bovenste is gevuld met banketbakkersroom en gebakken appel met kaneel en citroen.

https://lh6.googleusercontent.com/-BZ4bOTjmuIE/T3coIsEIL9I/AAAAAAAAG3Q/9Gq5RlDOjPs/s640/DSCF3486.JPG?gl=NL

Met vriendelijke groet
Jolanda

Re: Probeersel voor mijn verjaardag Topsy Turvy[FEEDBACK]

Zier er goed uit, leuke kleuren!!
Als feedback: Misschien zou ik de rondjes bij de bovenste laag nog aanvullen? Waar het past dan?

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook

hee daar istie......hij is lekker vrolijk...leuk joh....
alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen...
laat me nog ff weten hoe het ging met stapelen dan kunnen we daar de volgende keer op verder ...klooien  :lol:

groetjes cindy

Van Cindy , workshopruimte en taart(web)winkel in etten-leur, kom gezellig eens langs.

4

Ik vind hem heel mooi! Vrolijke kleurtjes!

5

Mooie kleurtjes heb je gebruikt.
Hij oogt lekker vrolijk en wat klinken de vullingen lekker! :9

Zelf heb ik 1 keer een topsy gemaakt
( http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=174540 ), en toen vond ik het persoonlijk mooi om de zijkanten ook in te snijden.
Voor het extra scheve effect zeg maar.
Verder zou ik het ffies nie weten als feedback, misschien alleen het afsmeren iets strakker.

In ieder geval heel veel plezier met de volgende topsy, want die moet je zeker gaan maken!

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl