1

Onderwerp: jongentje 9 maanden

hellow  :D

onlangs heeft een kennis een ongelukje gehad waardoor haar pink gedeeltelijk geamputeerd is... ze heeft namelijk een trap van haar paard gehad. vreselijk dus! als verassing wil ik haar opvrolijken met 4 cupcakejes, versierd met klavertjes 4 en een hoefijzer om haar wat geluk toe te wensen (dat hoefijzer als geluk maar ook als geintje omdat het ongeluk dus door haar paard komt, weet zeker dat ze daar de humor van in ziet!)

maar, nu heeft zij dus ook een zoontje van 9 maanden, waarvoor ik een aparte cc wil maken. alleen geeeeeeen idee wat een jongetje van 9 maanden leuk vind. ik heb namelijk totaal geen verstand van kids. ik zie wel regelmatig bumba's voorbijkomen voor 1 jarigen, is dat wat? of weet iemand anders een leuker idee? aangezien het een verassing is kan ik niet vragen wat hij leuk vind, dus het moet wel iets zijn wat elke 9maanden-oude jongentje leuk vind :)

2

Re: jongentje 9 maanden

Ik vind het een lief gebaar! Ben benieuwd hoe ze op de cuppies reageerd hihi.

Ik vraag me alleen af of haar zoontje al cupcakes met marsepein zal eten. Mijn zoontje kreeg dat pas na zijn 1ste jaar.

Groetjes San

3

Kinderen onder 1 jaar mogen ip nog geen marsepein/fondant/cake oid.
Is slecht voor de ontwikkeling van het maag-darmstelsel

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

4

daar had ik helemaal niet over nagedacht! dank jullie wel. dan word het geen aparte cc voor de kleine. mr alleen voor de ouders :D

5

of je maakt een leuk bouwwerkje met lange vingers, dat mag wel hoor op die leeftijd

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

6

jo-oosie schreef:

of je maakt een leuk bouwwerkje met lange vingers, dat mag wel hoor op die leeftijd

;)

Groetjes San