Thanks allemaal!
Toevallig vroeg iemand gisteren ook al hoe lang ik met de bloementaart was bezig geweest en toen kwam ik toch al snel op zo'n 17 uur. Maar dat is dus wel inclusief 't bakken, vullen, bekleden en schikken. Aan de bloemen zelf heb ik denk zo'n 10 uur gewerkt.
@borisenvriendjes.nl
Eh .... 8 pioenen, 11 lila rozen, 16 roze rozen, 8 anjers (maar die zie je bijna niet), 8 large christmas rose en dan nog een heleboel vulbloemetjes
@FloordkB
De bekleding is gewoon witte Bakels Pettinice fondant. Ik denk dat tie wat vertekend doordag ik niet zo goed ben in 't fotograferen
@ivy84
De dwarrelende bloementjes zijn de petunia's van Blossom Sugar Art. De hebshop heeft deze niet, maar Cakes by Bien wel!
Die andere roze bloem is de Large Christmas Rose van PatchworkCutters. De webshop heeft deze ook 'n tijdje gehad, maar ik zie 'm er nu niet meer tussen staan.
@Indira
Naast de uitstekers die ik hierboven al heb genoemd, heb ik voor de pioenrozen gebruik gemaakt van de uitstekerset Jac's Peony van Cakes by Bien.
Voor de rozen gebruik ik alleen een simpele circeluitsteker.
Verder zit er nog een klein bloemetje op en die is gemaakt van de Sunflower Sugarart Multi Petal Press.
Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl