Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » paaskuiken, paashaas en wat andere cupcakes
Pagina's 1
ahahahha, die kuikens zijn echt heel erg leuk
:) de rest trouwens ook, maar de kuikens zijn mijn favoriet
Wat superleuk geboetseerd! Dat doe ik je niet na... 
Echt leuk!!
Ah wat zijn ze superschattig geworden !!!!
wat een vrolijkheid!!!
Leuk! mag ik ze inspikken??

oh die kuikens zijn echt geweldig hihi
Ja de kuikentjes zijn super! Maar de haasjes ook. Knap gedaan. Boetseren is echt een kunst..
Las net in de krant dat je hiermee de 1e prijs hebt gewonnen op de culinair fair. Leuk zeg! Het zijn stuk voor stuk prachtige cupcakes. Vind vooral de haasjes erg mooi gemaakt.
Die zijn leuk zeg!

Las net in de krant dat je hiermee de 1e prijs hebt gewonnen op de culinair fair. Leuk zeg! Het zijn stuk voor stuk prachtige cupcakes. Vind vooral de haasjes erg mooi gemaakt.
Dank je Mariette, jammer genoeg waren er niet veel deelnemers anders was het nog leuker geweest om 1e zijn. Het ging niet alleen om uiterlijk maar ook om de smaak en de gewonnen cc was carrot cake met een bol witte ganache om een ei vorm te krijgen. Ik kreeg dan ook te horen dat hij erg lekker was. En dat vind ik een compliment
Leuk! mag ik ze inspikken??
![]()
Tuurlijk mag dat. Ik doe hier ook ideeen op 
Harstikke leuk. De haasjes zijn mijn favoriet.
Die zijn leuk
Bakelover schreef:Leuk! mag ik ze inspikken??
![]()
Tuurlijk mag dat. Ik doe hier ook ideeen op
super thanx!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » paaskuiken, paashaas en wat andere cupcakes