Onderwerp: springvormen
hoi allemaal,
Ik wil graag een 2 laags taart maken, alleen ik weet niet welke maat springvormen moet gebruiken om ze goed in verhouding te maken. Weten jullie welke maten ik moet hebben?
Alvast bedankt!
groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » springvormen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi allemaal,
Ik wil graag een 2 laags taart maken, alleen ik weet niet welke maat springvormen moet gebruiken om ze goed in verhouding te maken. Weten jullie welke maten ik moet hebben?
Alvast bedankt!
groetjes
voor hoeveel personen?
de grote van je springvormen hangt natuurlijk af van voor hoeveel personen je de taart maakt.
Maar ik denk dat je het onderlinge verschil in bakvormen bedoeld,en dan vind ik het het mooiste als de vormen zo'n 5cm met elkaar verschillen
bvb:15cm-20cm-25cm enz
het is voor 5 a 6 personen...
het is voor 5 a 6 personen...
Dan zou ik niet beginnen aan een stapeltaart
De kleinste springvorm die een beetje hoogte heeft is volgens mij die van 20 cm (is dus in het echt 18 cm ). Daar snij ik al zeker 8 personen van.
Je hebt nog wel zo'n hele kleine bij de Hema, maar die vind ik zelf echt veels te laag en met ophogen moet hij 2x in hoogte stijgen.
En als je toch persé en stapeltaart wil kun je er ook voor kiezen om een 20 cm taartje te maken met een 15 cm dummie er bovenop. Heb je toch een stapeltaart maar niet teveel taart...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » springvormen