1

Onderwerp: Laura Ashley taart: Waar moet ik dan aan denken??

De vraag is om een bruidstaart te maken.
Ik kreeg te horen dat de kleur roze belangrijk is en dat ze houdt van de stijl van Laura Ashley.
Is er iemand die bv. al eens een taart gemaakt heeft in deze stijl?
Ik hoop op een paar leuke reacties.
Alvast bedankt.

Re: Laura Ashley taart: Waar moet ik dan aan denken??

Veel bloemen, romantisch en vooral Engels...

Ik zag net een prachtige taart van Jol321.... dat is in mijn ogen een rústige Laura Ashley taart.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=189896

Enjoy the little things in life.
Someday you'll realize they were the big things.

3 Laatst bewerkt door SweetForYourSweet (27-03-2012 19:17)

:grr:  *1 keer is genoeg*

4

O, maar ik vond het wel prettig om het twee keer te lezen.
Kracht van de herhaling zullen we maar zeggen...dan blijft het beter hangen.  :D

Super bedankt.
Ik had het gisteren al wel gelezen maar eigenlijk geen tijd om je goed te bedanken.
Echt gaaf dat je antwoord geeft en dan ook nog een link plaatst.

heleena schreef:

Super bedankt.
Ik had het gisteren al wel gelezen maar eigenlijk geen tijd om je goed te bedanken.
Echt gaaf dat je antwoord geeft en dan ook nog een link plaatst.

Daar is dit forum toch voor...om elkaar te helpen? En er wordt zoveel op een dag geplaatst dat het echt niet mogelijk is om alles zelf te zien.. Hoop dat je met de sfeer wat kan! wel een uitdaging! Laat je weten wat het uiteindelijk geworden is??

6

Klopt er wordt zo veel geplaatst en je hebt ( ik in ieder geval niet) zoveel tijd om alles bij te houden.

..maar het is hartstikke fijn als er iemand reageert.

Ik ga 'm tzt vast plaatsen hier ( eventueel met link).

In ieder geval komt er een taart bij met ruitjesmotief en zilveren ( of gouden) balletjes... waarvan de bruid steeds zegt dat ze dit zo mooi vindt.

7 Laatst bewerkt door Ottolien (31-03-2012 07:14)

In mijn ogen is Laura ashley een effen kleur met lichte (wiite/gebroken wit) bloementjes erop. Idd roze en groeninge ondergrond

(of zie ik nu gewoon mijn lievelings Laura Ashley jurk van heel lang geleden voor me O-) )

Edit: Ik zie dat Laura Ashley wel wat veranderd is in de laatste 30 jaar, maar het blijft wel pastelachtig en bloemig, maar wel heel rustig van kleur)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

8

type Laura Ashley in Google, doe afbeeldingen en je krijgt witte ondergrond met roze bloemen, met blauwe bloemen enz. ; lekker engels :Y
Geen ruitjes met pareltjes, maar als de bruid dat nou mooi vindt, dan maak je daar natuurlijk een laag van tussen :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

Ik zag net deze afbeelding...en het lijkt mij wel wat om hier wat mee te gaan doen.
Roze op een witte achtergrond zoals Carien al schreef.http://hi.atgimg.com/img/p400/2254/pxx200.jpg
Ik denk dat ik inderdaad niet verder moet gaan dan twee kleuren roze tinten ( en wat groen voor de blaadjes) op wit.
Bedankt Ottolien.
Heb je die jurk niet toevallig nog in de kast hangen?  ;)

Tja, Carien...inderdaad een laag er gewoon tussen...daar is ze tenslotte het eerst voor gevallen...zoiets staat als dummy bij mij op de kast en daardoor kreeg ik ook deze opdracht.

10 Laatst bewerkt door heleena (18-04-2012 13:03)

http://i537.photobucket.com/albums/ff336/hse_album/taarten/IMG_4501.jpg

Dit is het trouwens geworden.

En hier nog wat close upjes: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127073070