Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)
PRACHTIGE taarten! Wat ben je toch voor een charmante buurvrouw!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)
PRACHTIGE taarten! Wat ben je toch voor een charmante buurvrouw!
O super mooi echt waar ik heb ze effe opgeslagen hoor leuk
Ja hoor daar is ze weer altijd genieten van leonietjes parade's
en maar scrollen top zoals altijd
super mooi,
mag ik vragen hoe je de poppetjes zo laat staan op die dunne beentjes?
Make my day.... een parade van Leonietje!!
Stuk voor stuk weer ontzettend leuke en vrolijke taartjes! Geweldig geboetseerd. Je maakt het jezelf ook niet makkelijk he, dat dat jongetje op een steiger staat te vissen....
Ik vind je Sarah he-le-maal geweldig!! Die ga ik onthouden en vast een keertje namaken als je het niet erg vindt!
Dat was wel even een risicootje, die steiger ....Ik moest vantevoren natuurlijk al die gaten er in prikken voor de prikkers van de benen...was heel bang dat hij niet zou blijven staan....maar ging uiteindelijk prima!!
Ennuh...Sarah mag je natuurlijk namaken he!!!
Tjongejonge, dit is toch niet meer normaal??? Wat kan jij toch goed taarten en vooral boetseren!!! Was je als kind ook al zo'n boetseer-ster??
Nou ...... nee
Eigenlijk wist ik tot drie jaar geleden niet dat ik ook maar een muis kon boetseren!!! Maar het gaat me na drie jaar veel oefenen best goed af . Ik sta nog steeds versteld van mezelf dat ik dit kan
Geweldig!!!! Als ik je naam zie staan denk ik meteen wat voor moois zal leonietje nu gemaakt hebben? En weer heb ik met open mond zitten kijken. Wederom prachtige taarten. En als het oefenen jou zoveel moois heeft opgeleverd, ga ik zelf ook nog maar door oefenen!
Weet je dat ik gewoon een lach op m'n gezicht krijg van jouw gezellige taarten. Ze zeggen bij mooie taarten vaak: zonde om op te eten, maar dit is pas echt een geval zonde om op te eten!
Wat zijn ze stuk voor stuk weer leuk! Ontzettend gaaf geboetseerd. En wat hebben ze allemaal dunnen beentjes, hoe blijft dat toch staan
Echt een bijzonder talent!
wat een prachtige taarten! super!
Ik wordt altijd weer nieuwsgierig als ik zie dat jij hier post en dan nu meteen een parade, wordt er helemaal vrolijk van (en jaloers ) Wat heb je toch een talent!
Heel gaaf allemaal!
Jeetje wat mooi zeg!!!!
Leonie één woord WAANZINNIGGAAFSUPERFANTASTISCH enz gemaakt -geboetseerd ,nou kan nog ff door gaan vind ze zo leuk ,en ach dat boek zucht-zucht-
groetjes Carla
IK ZIT HIER TE KIJKEN MET EEN GLIMHACH OP MIJN GEZICHT...
Alles is reeds gezegd ....jij maakt fantastische taarten
Wat geweldig!!!! Echt supertaarten weer, zoals al eerder werd getypt, je kan zo zien wie de taarten gemaakt heeft!!!
Mijn complimenten!
Ze zijn weer fantastisch , stuk voor stuk mooie tafereeltjes. Al die leuke details, ze zijn altijd helemaal "af"
ow wat zijn ze LEUK en vooral MOOI gemaakt.de schattige sarah is m,n favoriet
Woh, wat kun jij boetseren zeg.
Die paardentaart is echt super. Zwaar respect
GEWELDIG!! Heel gaaf om te zien! Supermooi gedaan ( zoals altijd)
Echt geweldig zeg. Wilde dat ik zo kon boetseren!
Heel gaaf/geweldig gedaan(weer)!
Bedankt iedereen voor alle lieve berichtjes...
OOOOhhh Wauw, wat een prachtige taarten.Ik zit niet zovaak op het forum maar als ik jou taarten zie dan weet ik weer precies van wie ze zijn.Gewoon prachtig!!je hebt echt oog voor detail
Mag ik nu eens brutaal zijn en vragen hoelang je +met 1 taartje bezig bent??want het is gewoon fantastiessssss.echt oprecht komplimenten.
gr kaat
Nou da's niet brutaal hoor
Maar ik tel de uren al niet meer... ik maak vaak van te voren al de poppetjes...een enkelaags taartje denk ik zo'n 6 a 7 uurtjes??!
super mooi,
mag ik vragen hoe je de poppetjes zo laat staan op die dunne beentjes?
Ik steek er lange satepriikkers in, blijven ze stevig staan.
echt weer prachtig mooie taarten!!
je hebt echt zoveel talent!
het is elke keer weer heerlijk om je taarten te bekijken.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)