1

Onderwerp: HULP citroenbavaroise van de site

Ik ben de citroen bavaroise van de recepten hier aan het maken, maar het staat nu meer als een uur in de koelkast en het is nog steeds zeeeeer vloeibaar.
zelfs aan de randjes stijft hij nog niet op...
iemand tips?
ik heb exact het recept gevolgt iig.
of moet het gewoon nog een nacht in de koelkast blijven?

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

2

Re: HULP citroenbavaroise van de site

heb je exact het recept gevolgd? dus ook de yoghurt erdoor gespateld en niet gemixt?(als je het erdoor doet met mixer dan mislukt het)

verder, het duurt sowieso wel 3 uurtjes, en je koelkast moet 4 of 5 graden zijn.

anders zou ik het ook niet weten. succes!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

3

ik heb inderdaad op t laatst even met de garde geklopt... omdat het klonterig bleef... :(

verdikke ...  :nooo

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

4

mm, ik vrees dat het dan is mislukt, misschien nog even aantal uurtjes aankijken...

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

5

Ik heb hem ook eens gemaakt en toen moest hij ook echt heul lang opstijven hoor. Misschien toch nog even geduld hebben?

Ik duim voor je  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

6

hij wordt al wel iets "vaster" zag ik net, ik wacht het even af tot morgen, hij wordt voor onszelf, dus als t niet lukt, verzin ik iets anders! :D

thnx!!

7

Als het nu echt niets word, misschien help het om gelantine te gebruiken. Heb ik eens met een vruchten/chocomousse gedaan, werd ook niet stijf...

Succes.

Snoep verstandig....maak een taart, geef hem weg en.......blijf zelf op gewicht! :)

Ik heb het laatst ook gemaakt en bij  mij was het pas de volgende dag goed stevig. Hoop dat het nu onderhand goed is.
Suc6

9

nou dames, het is goed gekomen hoor!

hij was uiteindelijk zelfs aan de stijve kant... meer pudding als mousse zeg maar... maaarrrrr... erg lekker!!