Re: 3D paaskoekjes en meer...
Wat zijn ze gaaf!!!
Jij en royal icing zijn echt goede vrienden.
PS volgens mij stond er tot heel kort geleden nog Wageningen toch...?
Bevalt het down under?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 3D paaskoekjes en meer...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat zijn ze gaaf!!!
Bevalt het down under?
ze zijn geweldig zeg,ik zou het gewoon zonde vinden om er een hap van te nemen hihi
Ze zijn echt heel leuk. Waar heb je die vormpjes vandaan? Dat ei met pootjes vind ik zo leuk.
Onwijs leuk gedaan.!! Hier wordt je vrolijk van!
Wat zijn ze gaaf!!!
Bevalt het down under?
Ha, ja net veranderd :-) Zit nu 2 maanden in Oz, en ondanks de regentijd hier, lekker warm en tropisch en goed te doen!!! Mijn eerste lading koekjes was mislukt door het klimaat hier, ze werden niet hard, maar dat is nu ook opgelost met extra cream of tartar in de icing, en een ventilator.
@Thea: dat ei met pootjes heb ik heeel lang geleden eens in een uitverkoop bak gevonden van een of ander taartwinkeltje (weet niet meer waar)...
@yvonnevantilburg: ik gebruik het recept van sweetopia voor de icing (met cream of tartar). En de kleurtjes zijn van Americolor.
Wauw!! Kan ik dat ergens leren 
Helemaal prachtig!Super mooie koekjes 
Wat een super leuke en schattige koekjes. Leuk idee om ze 3D te maken op deze manier!!!!!!
Echt super!!
Heb zelf nog nooit koekjes gemaakt, maar vind ze echt leuk, dus ga het zeker eens proberen!!
Owwwwwh ik ben helemaal verliefd op de kuikentjes, wat een liefjes en je kitch eitjes helemaal gaaf........ 
Deze zijn ook geweldig zeg 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 3D paaskoekjes en meer...