Re: Twee huilende moeders in één weekend!
Echt prachtig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Twee huilende moeders in één weekend!
Echt prachtig
Wat een mooie taarten!! Ik zou ook huilen denk ik
maar ben dan ook een emoding. Mag ik ze opslaan? Ik vermoed dat als mijn dochtertje deze te zien krijgt dat ik weet wat ik ga mogen maken. 
Dat is wel een heel mooi compliment. En terecht, want je taarten zijn super (niet alleen deze, maar ik vind echt al je taarten heel mooi!!!!) Toppie

nou, die zijn idd supergaaf zeg!
Wauw! Mooi zeg.
wow nou deze mama zou dan ook huilen hoor want ze zijn echt prachtig 
Super leuke taarten!
Gave stapels, vooral die met het tasje en schoentje!
Wat bijzonder dat beide moeders gingen huilen, dat maak je inderdaad niet vaak mee.
hahhahaha jankende moeders wat een eer
het zijn ook prachtige taarten 
Wat een mooie taarten!! Ik zou ook huilen denk ik
maar ben dan ook een emoding. Mag ik ze opslaan? Ik vermoed dat als mijn dochtertje deze te zien krijgt dat ik weet wat ik ga mogen maken.
Tuurlijk mag je hem opslaan!
En iedereen bedankt voor de leuke en lieve reacties 
nele schreef:Wat een mooie taarten!! Ik zou ook huilen denk ik
Tuurlijk mag je hem opslaan!
En iedereen bedankt voor de leuke en lieve reacties
Dank je!!
Hele leuke taarten!
Daaaaaaannnn.....dat heb je weer super geDAAAAANNN!!
Echt heel mooi...beide!!
Toppie!!
En dat je moet huilen om een taart....daar kan ik me dan even niet zoveel bij voorstellen...ben ik dan weer waarschijnlijk te nuchter voor

Wat mooie taarten en wel bevestiging dat het onwijs mooi is, als er zelfs tranen komen.
Super zeg. Vind je K3 Taart echt super leuk. Knap hoor!!! 
Wauw! Wat een prachtige taarten!!!
Dat komt er dan van als je zulke leuke taarten maakt dat de tranen de vrije loop gaan!!!
gedaan!!!!

ooh die zijn echt heel leuk. idd als ze zouden gaan huilen dat ze het niet mooi vinden pfff dat lijkt me wat zeg. Heb het gelukkig nog niet meegemaakt, al zou ik soms best wel eens echt kritische blikken op mijn taarten willen hebben.
Allejesus daar zou ik ook wel een traantje van weg moeten pinken als dat hier afgeleverd zou worden!!! SUPERMOOI zijn ze allebei!!!!!
Heeeeeeeel mooi gedaan!!!!
Super taarten, geen wonder dat ze emotioneel waren... Echt TOP!
ohhhhhhhhhh wat gaaf!!!!
Die met de schoen wauw
Alle twee hardstikke mooi en dat tasje, wat super schattig, mooi geschilderd.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Twee huilende moeders in één weekend!